Kawasaki KX250F 2017
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna str. »
W kwestii rozwiązań konstrukcyjnych Kawasaki KX250F to najbardziej tradycyjny motocykl z całej stawki. Jednak na sezon 2017 producent z Akashi wprowadził sporo większych i mniejszych zmian. Wśród nich np. pochylony o 7 stopni do przodu cylinder w stosunku do poprzedniego modelu. Dzięki temu uzyskano wyższą efektywność przepływu powietrza w kanałach dolotowych. W głowicy zastosowano tytanowe zawory, a tłok pokryto molibdenem dla redukcji tarcia. Wszystko po to by otrzymać szybszą reakcje na otwarcie przepustnicy.
Przekonstruowano ramę, która jest teraz węższa. Zbiornik paliwa, mimo minimalnie większej pojemności, osadzono głębiej. Z przodu znajdziemy widelec Showa SFF znany z zeszłego roku. Zmieniono sprężynę i zaworowanie, ale różnice wyczuwalne będą tylko dla zawodników.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Za sterami odnajdzie się każdy, nawet jeśli wcześniej nie miał styczności z crossówkami japońskiej marki. Pociągnięty poniżej siedzenia długi plastik sprzyja płynnemu schodzeniu na zbiornik. Motocykl jest dość wąski, zwłaszcza w rejonie zbiornika i osłon chłodnic. I dobrze, daje to wrażenie lekkości i zwrotności (niekoniecznie mylne, zatankowany KX250F waży 104 kg, o 1,7 kg mniej w stosunku do modelu 2016). Na kierownicy marki Renthal znajduje się klasyczny wyłącznik zapłonu, a obok niego włącznik systemu Launch Control. Ten ostatni ogranicza moc na pierwszych dwóch biegach, co sprzyja atomowym startom (jeden udało mi się wygrać, na Kawasaki właśnie).
Gdy już jedziemy - bez zaskoczeń. KX250F jest przyjemnie stabilny i wbrew kreowanemu przez Kawasaki wizerunkowi rywalizacji i bezkompromisowości, zielona 250-ka to przyjazny dla użytkownika sprzęt. Przede wszystkim jest przewidywalny i nie stresuje użytkownika. To poniekąd konsekwencja poukładanej jednostki napędowej. Poukładanej może nawet zanadto. Nasz słowacki zawodnik narzekał na brak mocy w górnym zakresie. W porównaniu np. do KTM-a. Nie bezpodstawnie.
Opinie zza Wielkiej Wody sprawdzają się także u nas. Możemy tam wyczytać, że siła rodziny KX-F tkwi - upraszczając - w byciu dobrym we wszystkim po trochu, bez wyróżniania się w żadnej z kategorii. KX250F posiada przyjemną, neutralną ergonomię, przyzwoite zawieszenie i przyjazną użytkownikowi jednostkę napędową. Przy cenie 34,900 zł za model 2017 to sensowny pakiet.
Przejdź do:
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna str. »
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Fermin Aldeguer, Fabio Di Giannantonio, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez, Marc Marquez w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP. W kalendarzu PSP Łukasza Świderka czeka na Ciebie 12 wyjątkowych zdjęć zawodników, którzy w sezonie 2025 zapisywali się na kartach historii motocyklowego Grand Prix.
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
|
|




















Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze