Yamaha YZ250F 2017
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna str. »
YZ250F w zeszłym roku wygrała większość zagranicznych testów porównawczych. Testujący (np. goście z TransWorld Motocross) cenili przede wszystkim mocną jednostkę napędową, świetne właściwości jezdne i dużo lepsze w porównaniu do konkurencji zawieszenie. Yamaha na bieżący sezon wprowadziła kilka kosmetycznych zmian do YZ250F.
Yamaha przebudowała głowicę, stosując mocniejsze sprężyny zaworowe, nowe krzywki i większe zawory ssące. Dodatkowo zmiany w układzie dolotowym (skrócenie kanału) i nowe mapy w ECU. Cel? Zwiększenie mocy maksymalnej i mocy w średnim zakresie. Od strony ramy wzmocniono obszar przegubu wahacza i zastosowano stalowe mocowania silnika (wcześniej aluminiowe) dla poprawienia sztywności skrętnej. Z przodu nadal znajdziemy widelec Kayaba AOS (Air Oil Separate). Wśród małych zmian znalazła się nowa tylna tarcza hamulcowa, zmieniono lokalizację podnóżków, a śruby mocujące osłonę filtra powietrza osadzono głębiej.
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Marc Marquez, Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez i inni w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
Każdy kto nie miał styczności z nową rodziną czterosuwowych YZ na początku może czuć się nieswojo. Budowa jednostki napędowej, z odwróconą głowicą, cofniętym cylindrem i airboxem z przodu, wymusza ciekawe rozwiązania w kwestii pozycji za sterami. Na YZ250F siedzi się dość wysoko, bardziej „na motocyklu” niż w „motocyklu”. Standardowe położenie kierownicy sprawia, że siedzi się także dość mocno z przodu. Początkowo jest dziwnie…
Ale w praktyce okazuje się, że jest także szybko. Moc odświeżonej jednostki napędowej ustępuje tylko minimalnie mocy jaką oferuje KTM (zwłaszcza w górnym zakresie), ale nie jest to różnica decydująca. W średnim i dolnym zakresie Yamaha oferuje wiele, co w połączeniu z ponadprzeciętnymi właściwościami jezdnymi daje zaskakujące efekty. Przesunięta do przodu pozycja sprawia sprawia, że idealnie czuć co dzieje się z przednim kołem. Świetny podzespół Kayaby tylko potęguje wrażenie pełnej kontroli.
Minusy? Przeciętne hamulce i, mimo wszystko, pozycja za sterami, która nie będzie odpowiadać każdemu. Plusy? To motocykl dający do myślenia i jeśli tylko odnajdziecie się w ergonomii, także broń do wygrywania zawodów. Cena na poziomie 33,000 zł (strona importera) jest najniższa ze wszystkich przez nas testowanych motocykli.
Przejdź do:
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna str. »
Reklama
Kalendarz dla motocyklisty na rok 2026 Gwiazdy MotoGP.
Duży 42x30 cm. 79 zł WYSYŁKA GRATIS!
Kalendarz motocyklowy na rok 2026 ścienny, przedstawiający najważniejszych bohaterów tego sezonu MotoGP. Jorge Martin, Johann Zarco, Raul Hernandez, Fabio Quartararo, Fermin Aldeguer, Fabio Di Giannantonio, Franco Morbidelii, Pedro Acosta, Pecco Bagnaia, Marco Bezzecchi, Alex Marquez, Marc Marquez w obiektywnie Łukasza Świderka, polskiego fotografa w MotoGP. W kalendarzu PSP Łukasza Świderka czeka na Ciebie 12 wyjątkowych zdjęć zawodników, którzy w sezonie 2025 zapisywali się na kartach historii motocyklowego Grand Prix.
KUP TERAZ. WYSY£KA GRATIS »
|
|

























Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze