Można śmiało stwierdzić, że tym motocyklem Kawasaki skutecznie powróciło do walki o klienta. ER-6 zastąpił podstarzałego ER-5 i to z takim powodzeniem, jakiego sam producent chyba nie przewidywał. Nie powinno to jednak dziwić. Nowoczesna sylwetka obu wersji, kilka niecodziennych rozwiązań, nowy silnik o zdecydowanie słusznej pojemności oraz zawieszenie i charakter pozwalający dosiąść maszyny każdemu - wszystko to musiało zaowocować. ER-6 jest doskonałym motocyklem zarówno dla początkujących, jak i dla tych, którzy mają spore doświadczenie w prowadzeniu jednośladu. Słuszna moc 72KM pozwoli się łatwo okiełznać i cieszyć każdą chwilą spędzoną w siodle. Dla ceniących sobie bezpieczeństwo Kawasaki oferuje ER-6 również w wersji z ABS.
Kawasaki ER-6n/ER-6f
Kawasaki ER-6n model 2009
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Dwucylindrowy R2
poj.
649 ccm
moment obr.
65.76 Nm (6.7 kgf-m or 48.5 ft.lbs) przy 7000 RPM
skrzynia biegow
6 biegowa
Wymiary:
Dług/szer/wys
2,101 /759 /1,100 mm
rozstaw osi
1,405 mm
wys. siedzenia
785 mm
Osiągi:
V-max
B.D.
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o Kawasaki ER-6f
- Używane: Suzuki SV650 vs. Kawasaki ER-6
- Kawasaki ER-6 2012 - znane, lubiane, lepsze
- Kawasaki ER-6f 2012 - wyrwij się za miasto
- Kawasaki ER-6n 2012 - przyjaźniejszy, zabawniejszy, atrakcyjniejszy
- ER-6f - akcja serwisowa Kawasaki
- Kawasaki ER4f w 2011?
- Kawasaki Er-6n kontra Yamaha XJ6 różne charaktery
- Kawasaki ER6 essential riding
Filmy o Kawasaki ER-6f
- Nowosc od zielonych - ER-6n w akcji
- ER6n 2012 - nowe oblicze Kawasaki
- Nowosc Kawasaki 2012 - ER-6f w detalach
- Nowe wcielenie ER6f od Kawasaki
- Nowa ER-szostka od Kawasaki na rok 2012
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze220 inna godzinkę to ja na 2 biegu mam a gdzie tu jeszcze 4 wrzucić ZX 10 r
Odpowiedzzaczynam jazdy na a2 na "Eryku", zobaczymy jak się nam będzie współpracować :)
Odpowiedzwitajcie :) mam pytanie czy ktoś montował szybę w er 6 n i ma porównanie czy mimo jej małych rozmiarów ona coś daje w walce z wiatrem ? oraz czy Wy też macie problem z miękkimi lagami? :(
Odpowiedzja mam barracude jest swietna niezle chroni dobrze wyglafa
OdpowiedzJa posiadam Niedużą Małą szybke i szczeze powiem ze przy 120 km /h chyba niema różnicy czy ona jest cz nie ;D A odnośnie Lag to przednie zawieszenie rownierz mam dosyć miękkie ale chyba TEN TYP TAK MA :P
OdpowiedzNie montuj szyby bo bedzie lapal szime. Mala nic ci nie da
OdpowiedzNiestety mała szybka mało daje. Mam po poprzednim właścicielu. Przy pozycji siedzącej nie daje absolutnie nic a przypuszczalnie plecaczkowi wieje pod kask (wymusza strugę powietrza w górę). Samotnie można się za nią schować i wtedy ochrona nie jest zła, tylko ze względu na pozycję, jest to raczej opcja na krótkie wygłupy na autostradzie niż na podróż. Efekt ochrony może popsuć wiatr boczny. U mnie szimy nie powoduje niezależnie od prędkości i kierunku wiatru. W porywie ułańskiej fantacji dokupiłem deflektor - na razie nie udało mi się znaleźć pozycji, żeby cokolwiek poprawiał w stosunku do szybki a nawet przy bocznym wietrze potrafi bardziej szarpać - efekt czuje bardziej na kurtce i kasku niż na motocyklu, więc nadal to nie szima
OdpowiedzJak ma na liczniku, jak licznik jest elektroniczny? Poza tym polecam jutjuba - tam widać, że wychodzi poza wspomnianą w komentarzach skalę...
Odpowiedzmodel N (do roku 2009) ma prędkościomierz cyfrowy natomiast F'ka ma zegary analogowe. W najnowszych modelach troszkę się pozmieniało jeżeli chodzi zegary.
OdpowiedzPo 14 latach przerwy w jeździe na motorze, kupiłem Kawę er-6f uważam że, jest rewelacyjny dla kogoś kto nigdy nie jeździł lub jest początkujący jak ja.
OdpowiedzJa po 30 :) powróciłem do jazdy na motocyklu ,super rzecz ta KAWASAKI ER6F
OdpowiedzAle z tą prędkością maksymalną, to chyba się komuś coś pomyliło... o ile się nie myle to wyciąga on 205 km/h...
OdpowiedzMylisz się. Posiadam ten model i Jak na razie udało mi się osiągnąć prędkość 211km/h
OdpowiedzMylisz się, można bez problemu zamknąć licznik na którym jest 220
Odpowiedzno własnie hehe bo ma na zegarach tylko 220 i tyle idzie :o)
OdpowiedzLicznik zamknąłem bez problemu, na ten sezon zmieniam przednią zembatkę, będzie 2 zęby więcej więc myślę że spokojnie do 240 dopykam...
Odpowiedz