tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki ER-6f 2012 - wyrwij się za miasto
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki ER-6f 2012 - wyrwij się za miasto

Autor: Lovtza 2011.10.10, 16:48 14 Drukuj

Nowe wcielenie ER6f kierowane jest do młodych i początkujących kierowców, którzy lubią wyrwać się za miasto. Maszyna, podobnie jak jej naga wersja ER-6n ma być łatwa w obsłudze, przyjazna, a mimo to dająca dużą przyjemność z jazdy. W nadwoziu wprowadzonych zostało sporo zmian. Zmieniony został kształt owiewek, które teraz są ostrzejsze i bardziej dynamiczne. Maszyna dysponuje nową ramą, zmienionym wahaczem i poprawionym widelcem. Skok zawieszeń jest większy. Zmiany dotknęły także zestaw przyrządów, siedzenie, zbiornika paliwa oraz wiele drobnych detali.

Jednostka napędowa, podobnie jak w wersji „n” nie przeszła żadnej rewolucyjnej modernizacji, przede wszystkim dlatego, że jej nie potrzebowała. Oszczędny i przyjazny dwucylindrowiec został przestrojony, dzięki czemu dostarczać ma więcej momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów. Uproszczono i ulepszono system chłodzenia, zmieniono pompę paliwa, system sterowania sprzęgłem oraz wprowadzono dodatkowe wtryskiwacze oleju, mające za zadanie chłodzić tłoki. Oczywiście napęd motocykla spełnia wszystkie obowiązujące w Unii normy emisji spalin.

NAS Analytics TAG

Maszyna wygląda atrakcyjnie, a poziom wykończenia wydaje się być lepszy, niż w poprzednim modelu. Opcjonalnie dostępny jest także ABS oraz spory wybór dodatków z fabrycznego katalogu akcesoriów dedykowanych dla tego modelu. Pozostaje tylko jedno pytanie – jak przedstawiała się będzie cena tego bardzo popularnego w Europie modelu? Miejmy nadzieję, że nie będzie odstraszała.


Dane techniczne

Silnik
Układ zasilania Wtrysk paliwa: ø38 mm x 2 (Keihin)
Zapłon Elektroniczny
Rozrusznik Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, misa pół-sucha
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4 – suwowy, rzędowy 2 - cylindrowy
Pojemność silnika 649 cm³
Średnica x skok tłoka 83.0 x 60.0 mm
Stopień sprężania 10.8:1
Układ rozrządu/ilość zaworów DOHC, 8 zaworów
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe
Przełożenie podstawowe 2.095 (88/42)
Przełożenie biegu 1 2.438 (39/16)
Przełożenie biegu 2 1.714 (36/21)
Przełożenie biegu 3 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 4 1.111 (30/27)
Przełożenie biegu 5 0.966 (28/29)
Przełożenie biegu 6 0.852 (23/27)
Przełożenie całkowite 3.067 (46/15)
Układ przeniesienia napędu Skrzynia 6 - biegowa
Przełożenie napędu Łańcuch napędowy
Rama
Typ ramy Rama obwodowa, ze stali o wysokiej wytrzymałości
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie 25° / 110 mm
Skok przedniego zawieszenia 125 mm
Skok tylnego zawieszenia 130 mm
Opony, przód 120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył 160/60ZR17M/C (69W)
Kąt skrętu, lewy / prawy 35° / 35°
Zawieszenie
Przednie zawieszenie 41 mm widelec teleskopowy
Tylne zawieszenie Bocznie umieszczony pojedynczy amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
Hamulce
Hamulce przednie Podwójna 300 mm tarcza pół-pływająca o obrysie falistym. Zacisk: Podwójny tłok
Hamulce tylne Pojedyncza 220 mm tarcza o obrysie falistym. Zacisk: Pojedynczy tłok
Wymiary
Wymiary (D x S x W) 2,110 mm x 770 mm x 1,110 mm
Prześwit 130 mm
Rozstaw osi 1,410 mm
Wysokość siedzenia 805 mm
Pojemność zbiornika paliwa 16 litres
Masa pojazdu gotowego do użytku 209 kg (EX650E) / 211 kg (EX650F)
Osiągi
Moc maksymalna 53 kW {72.1 PS} / 8,500 rpm
Maksymalny moment obrotowy 64 N.m {6.5 kgf.m} / 7,000 rpm
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
Na trasie ER6miasto Kawasaki Er6f
NAS Analytics TAG
kreta trasa Er6fTunel ER6F
Przed jazda ER6FKawasaki ER6F 2012
Kawasaki ER6F2012 er6f
Zielone ER6f studioLewy Bok ER6F
owiewki Er6FLewy tyl Er6F
przod ER6FER6F tyl
Za kierownica ER6F 2012Zegary ER6F
Tylna Lampa Er6fSiodlo Kawasaki Er 6f 2012
Czacha ER6f
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę