Kawasaki ER4f w 2011?
Producent z Akashi doszed³ do oczywistych wniosków, ¿e w niszy ma³ych pojemno¶ci jest jeszcze sporo miejsca
Kawasaki ER6 to prawdziwy hit w ofercie Kawasaki. Co ciekawe tak¿e wprowadzenie Ninja 250 spotka³o siê z dobrym przyjêciem ze strony klientów, dlatego te¿ producent z Akashi doszed³ do oczywistych wniosków, ¿e w niszy ma³ych pojemno¶ci jest jeszcze sporo miejsca do zagospodarowania. Dlatego te¿ w Japonii oferowany jest ostatnio model ER4f, który stanowi zmniejszon± (ale tylko silnikowo) kopiê wiêkszego brata ER6f. Mimo „utraty" 200cc silnik dysponuje moc± 70KM, czyli zaledwie o dwa mniej ni¿ „szóstka".
Motocykl spotka³ siê z du¿ym zainteresowaniem w Japonii, ale nic nie wiadomo o jego wprowadzeniu do europejskiej oferty. Faktem jest, ¿e jedn± z przyczyn du¿ego zainteresowania klas± „400" w Japonii jest bardzo trudne do zdobycia tzw. super prawo jazdy pozwalaj±ce na jazdê motocyklami o wiêkszej pojemno¶ci. Co by jednak nie mówiæ przy dobrej polityce cenowej ER4 z pewno¶ci± znalaz³by tak¿e i u nas grono zwolenników.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzePrzyjdzie czas ¿e i u nas spopularyzuj± siê mniejsze pojemno¶ci, na razie tylko Chiñczycy i kilku Koreañczyków atakuj± ten segment rynku, tylko czekaæ a¿ pojawi siê wiêksza oferta motocykli z Japonii.
OdpowiedzNo w³a¶nie, przyda³aby siê klasa 400 w fajnym wygl±dzie i cenie 20ty¶. z³. Takie po¶rednie ogniwo miêdzy 600 a 250. A teraz ceny np. vtr 250 czy ex 250 to pora¿ka.
OdpowiedzPrzyjdzie czas ¿e i u nas spopularyzuj± siê mniejsze pojemno¶ci, na razie tylko Chiñczycy i kilku Koreañczyków atakuj± ten segment rynku, tylko czekaæ a¿ pojawi siê wiêksza oferta motocykli z Japonii.
Odpowiedz