Obecna koncepcja narodziła się w 2008 roku, a inspiracją był telefon komórkowy Sony Erickson. Mówiąc ściśle telefon posłużył za wzór malowania. Chodziło o to, by kolorystycznie motocykl przypominał wkład do ołówka. W bardzo szczupłej sylwetce motocykla dominuje szary, by nie powiedzieć grafitowy mat. Akcentami ożywiającymi sylwetkę jest połyskliwy czarny lakier kryjący mały zbiornik paliwa, biały reflektor i żółta kierownica. Autorem malowania wykonanego według projektu Irka jest Przemek Drozd. Ostatnia modernizacja Irkowego choppera nie ogranicza się bynajmniej do samego malowania. Bez zmian pozostał jedynie silnik i rama. Maszyna toczy się obecnie na większych, ale za to węższych kołach. Na przedniej feldze o średnicy 21 cali spoczywa wąska opona Avon Speedmaster. Z tyłu na osiemnastocalowej feldze zamontowano oponę Firestone o szerokości 3,5 cala. Rolę prowadzenia przedniego koła przejął długi widelec Springer o kącie zwiększonym o kilka stopni w stosunku do główki ramy.
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeJa tam widzę dwa cylindry, to stary silnik od Harleya, o ile się nie mylę.
Odpowiedz