Całkowicie nowy silnik, rama, podwozie. Motocykl, zaprojektowany i opracowany przez inżynierów Triumpha, charakteryzuje się najlepszym stosunkiem mocy do masy. Pojemność silnika 450 cm3 o kompaktowej budowie i zoptymalizowanej masie zapewnia sporą moc, kontrolę, jak również stabilność i elastyczność.
Edycja specjalna RC, z żółto-czarno-białym designem, została zaprojektowana, aby podziękować Ricky'iemu za współpracę i jego wkład w motocykl, przy którym pracował z Triumphem od pierwszego dnia. Zawiera wszystkim znany numer #4, autograf, logo GOAT, kluczowych sponsorów, jak również inne dodatki, które charakteryzują jego legendę nadając motocyklowy unikatowy wygląd. Dodatkowo w motocyklu mamy kierownicę ODI RC4 Signature, manetki ODI, XTrig Holeshot z dwiema opcjami zapięcia dla perfekcyjnych startów, osłonę przedniej tarczy hamulcowej, siedzenie z wypustkami dla lepszej przyczepności zawodnika oraz pokrywę sprzęgła z logiem Triumph Racing Hinson.
Zobacz wideo z testu Triumpha TF 450-RC:
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze