Gdy w 2003 roku naszpikowana pomysłami zaczerpniętymi z RC211V, Honda CBR 600RR ujrzała światło dzienne, wszyscy wiedzieli że ten model odbije się głębokim echem w świecie sportu - i tak też się stało. Głównym zadaniem średniej CBR-ki było podtrzymanie dominacji Hondy w klasie sześćsetek zdobytej od momentu pojawienia się na rynku CBR 600F w 1986 roku. Zadanie wypełniła doskonale. Na jej koncie są już cztery tytuły mistrzowskie w klasie Supersport, a łatwość prowadzenia połączona z niesamowitymi osiągami sprawiły, że została oblubienicą osób kochających szybką jazdę nie tylko na torze. Jednak nic nie trwa wiecznie, o czym doskonale wiedzą inżynierowie Hondy, dlatego ich koncept CBR-ki na rok 2007 nie kończył się na ulepszeniach poprzedniego modelu. Konstruktorzy postawili sobie pięć głównych wytycznych, które miały być odpowiedzialne za sukces nowej sześćsetki:
• Mniejsza waga, by łatwiej kontrolować maszynę
• Nowa jakość, jeśli chodzi o rozmiary w klasie motocykli sportowych do 600ccm
• Największa frajda z jazdy po krętych drogach
• Wygląd wyrażający to do czego motocykl został stworzony
• Najszybszy na torze, najszybszy poza nim
Pierwsze testy tego niezwykłego motocykla udowodniły, że ludzie z Hondy słów na wiatr nie rzucają.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzehttps://www.youtube.com/watch?v=kMgl19RT0Nk
Odpowiedz