tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Ducati Panigale V4R 2019. Ekstremalna torowa nowość tuż przed EICMA
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

6
5
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Ducati Panigale V4R 2019. Ekstremalna torowa nowość tuż przed EICMA

Autor: Redakcja 2018.11.05, 11:05 4 Drukuj

Ducati Panigale V4R waży zaledwie 193 kg w stanie gotowym do jazdy. Nic wielkiego? To czytajcie dalej - 234 KM, tytan i włókno węglowe. To prawdziwa bestia w garniturze Panigale.

Spodziewaliśmy się, że Panigale V4R będzie torowym potworem,  ale i tak parametry tego motocykla zrobiły na nas wrażenie. Motocykl przygotowano do udziału w wyścigach World Superbike, zatem pojemność silnika pierwotnej wersji musiała zostać ograniczona do 998 cm3.

Reklama

ZOBACZ NOWE MODELE »
NAS Analytics TAG

Desmosedici Stradale R został po brzegi wypchany technologiami rodem z MotoGP - tytanowe korbowody i zawory wlotowe, kute tłoki z dwoma pierścieniami oraz wał korbowy o obniżonej o ponad kilogram masie sprawiają że ta jednostka napędowa to maszyneria ekstremalna.

Gdzie nie spojrzeć - oszczędności na masie. Każdy korbowód V4R jest lżejszy o 100 g od tego z V4S, mniej waży także alternator. To wszystko przy znacznie większej mocy - przy 15 250 obr/min wynosi ona 221 KM, po dodaniu opcjonalnego wydechu Akrapovic, dostajemy  234 KM przy 15 500 obr/min. To wartości zarezerwowane dotąd dla świata MotoGP.

Panigale V4R wyposażono w karbonowe skrzydełka, które poprawiają stabilność podczas hamowania z wysokich prędkości. Nowością jest całkowicie nowy przedni widelec Ohlins NPX25/30. Pozbawiono go zewnętrznej kasety, co ma dawać lepszą kontrolę nad tłumieniem.Co ciekawe, zastosowano także asymetryczne tłoki - 25-milimetrowy do tłumienia kompresji na lewej goleni i 30-milimetrowy do tłumienia odbicia na prawej.

Więcej na oficjalnej stronie ducatipolska.pl, a bieżące promocje znajdziecie na włoskimotostyl.pl

Dane techniczne

silnik: czterocylindrowy, widlasty
pojemność skokowa: 998 cm3
średnica x skok tłoka: 81 x 84 mm
moc: 234 KM przy 15 500 obr/min
moment obrotowy: 112 Nm przy 11 500 obr/min
system paliwowy: wtrysk elektroniczny
system chłodzenia: ciecz
sprzęgło: poślizgowe, mokre wielotarczowe
przeniesienie napędu: łańcuch
zawieszenie przednie: asymetryczne Ohlins NPX25/30
zawieszenie tylne: Ohlins NPX
hamulec przedni: Podwójna tarcza 330 mm, zaciski Brembo Monobloc Stylema
hamulec tylny: tarcza, średnica 245 mm
masa: 193 kg
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG

Czy zamienisz kiedyś motocykl na elektryczny?

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

  • 799 00
    mototentt.jpg
    Mototent garaż na motocykl XL
    (wymiary: 3 x 1,2 metra)
    kup teraz
  • 32 00
    tshirttylred.jpg
    Koszulka T-shirt Ścigacz.pl klasyk z dużym logo na plecach - męska czerwona rozmiary XS-XL
    kup teraz
  • 89 00
    Oxford-Dormex-Indoor-Motorcycle-Cover.jpg
    Oxford Dormex (rozmiar L) -Pokrowiec na motocykl pod dachem
    kup teraz
NAS Analytics TAG
na górę