W 1995 roku na bazie sportowej Daytony powstał bardziej turystyczny model V10 Centauro. Miał tą samą co Daytona ramę, natomiast moc silnika obniżono ze 100 do 95 KM. Istniało kilka wersji tego modelu, od wersji zupełnie gołej, poprzez model z małą owiewką reflektora, po najbardziej turystyczny wyposażony w wysoką szybę. Optycznie Centauro był czymś w rodzaju muscle bike’a z lekkim zacięciem w kierunku street fightera. Patrząc na V10 z dzisiejszej pespektywy motocykl jest nadal ciekawy i atrakcyjny od strony technicznej, natomiast jego wzornictwo już nie budzi entuzjazmu. Po prostu karoseria motocykla jest zbyt masywna i bulwiasta. Z tego też powodu Rafał, właściciel widocznego na zdjęciach egzemplarza z 1998 roku postanowił coś z tym fantem zrobić i poprosił o pomoc Marcina Pochopienia, mechanika z wyścigowym doświadczeniem i customowym zacięciem. Marcin podjął się tego zadania z mieszanymi uczuciami. Z jednaj strony pociągał go nietuzinkowy charakter Gutka ale z drugiej wiedział, że będzie to maszyna trudna do przeróbki. Ostatecznie zdecydował się podjąć wyzwanie.
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze