BMW S1000RR czy BMW M1000RR? Czym siê ró¿ni±? Sprawdzamy na hamowni
M, czy S? Co jest mocniejsze? A co będzie trwalsze? Czy różnica między tymi modelami warta jest aż tak istotnej dopłaty?
Naszym dylematom nie ma końca, ale uspokajamy. Już dosłownie niebawem zdradzimy, jakie motocykle zostaną przez nas kupione - to właściwie szczerze powiedziawszy się już dzieje!
Nie będzie tajemnicą, że kilu osobom udało się zasiać u nas ziarno niepokoju w kwestii M-ki od BMW. A że M 1000 RR od początku przypadło mi do gustu (Rafałowi nieco mniej), to chcieliśmy sprawdzić, czy zasłyszane opinie na jego temat damy radę zweryfikować pomiarami. Dlatego dzięki uprzejmości Adama Badziaka - Mistrza Polski w wyścigach motocyklowych i komentator wyścigów MotoGP, WSBK i Endurance zabraliśmy 2 takie motocykle na hamownię Yamaha POLand POSITION, aby sprawdzić, czy BMW M 1000 RR nawet po niewielkim przebiegu niepokojąco szybko "gubi" moc. W roli Mistrza Ceremonii wystąpił nie kto inny jak wielokrotny Mistrz Polski w wyścigach motocyklowych i doskonały mechanik Tomasz Kędzior.
BMW S1000RR czy BMW M1000RR. Jakie są różnice? Zobacz porównanie
Testowane motocykle miały odpowiednio 6500 km (M) i 1100 km (S) przebiegu. Badanie pozwoliło wyciągnąć bardzo ciekawe wnioski.
Jak wypadła M-ka? Na wszystkie pytania odpowiadamy w naszym filmie.
Szymon Dziawer redaktor motocyklowy z krwi i kości piszący od niemal dwóch dekad na łamach największych gazet i portali motoryzacyjnych w Polsce, prowadzący programy telewizyjne o tematyce motocyklowej, zawodnik motocyklowy z zawodową licencją, współwłaściciel agencji PR i nieśmiały Youtuber. |
Rafał Herman legenda polskiego Triathlonu, fanatyczny entuzjasta motoryzacji pod każdą postacią (także elektrycznej), licencjonowany zawodnik wyścigowy, miłośnik technologii i importer elektroniki, obieżyświat i marzyciel uzależniony od adrenaliny i prędkości. |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze