BMW S1000RR. Jak stuningować i ile to kosztuje? Gamonie Wybierają Konie (Odcinek 15)
Ten materiał powstał sporo przed tym, zanim świat stanął na głowie. Może w tym szalonym czasie jego odbiór pozwoli na chwilę oderwać się od codzienności.
Rafał kompletnie zwariował i stwierdził, że "upiększy" swoją BMW. Jak wspomina, Panigale Szymona jest piękne i nie potrzebuje żadnych ingerencji, natomiast BMW, choć jest kwadratowe, praktyczne i dobre, nie grzeszy jednak urodą. Można się z nim nie zgodzić, bo RR wcale jakaś paskudna nie jest, ale jak się człowiek uprze, to wmówi sobie, że koło jest kwadratowe.
Uszczypliwości pod adresem Rafała, jak w opisie naszego filmu, można by mnożyć. Część modyfikacji jego motocykla nie służy jedynie "poprawie" wyglądu, ale ma także aspekt praktyczny, jak chociażby cały pakiet osłon silnika od Alpha Racing za 326,48 €. Wg nas przy ewentualnym ślizgu działają o wiele lepiej niż crashpady, które często doprowadzają do podbicia szlifującego motocykla i ewentualnej rolki, ale na ten temat można by dyskutować całymi godzinami.
Inną estetyczną zmianą są lusterka od Rizomy. Co prawda podobno dają one ok. 10 kg dodatkowego docisku przy 250 km/h, ale myślę, że jest spora szansa na dość rzadkie doświadczenie tego dociążenia (zwłaszcza na drodze). Za to obciążenie karty kredytowej kwotą 429 € powinniśmy odczuć natychmiastowo.
Zastosowanie tego typu lusterek wyeliminowało przednie kierunkowskazy. Te, również od Rizomy, trafiły pod owiewkę i choć wyłączone są niemal niewidoczne, to po uruchomieniu dają po oczach jak latarnia morska i raczej nie będzie problemu z ich widocznością. Oczywiście o ile kierowca BMW ich użyje, a z tym, jak wiadomo, właściciele tej marki często mają kłopoty (na szczęście gównie odnosi się to do kierujących samochodami bawarskiej marki)
Rafał modyfikuje swoje BMW S1000RR
Ja to wygląda i ile kosztuje? Zobacz na filmie
Na tyle motocykla także przyszło kilka modyfikacji obejmujących fabryczną nakładkę zamiast siedziska pasażera i zestaw tylnych świateł w miejscu fabrycznych przetłoczeń zadupka RR-ki. Standardowo oświetlenie tyłu BMW realizowane jest przez system świateł wbudowanych w kierunkowskazy. Rafał zapragnął jednak usunięcie "ogona" wraz z tablicą. Ten motocykl będzie poruszał się po drogach, więc sama "blacha" musiała zostać zamontowana. Powędrowała pod subframe i, choć nie do końca mamy przekonanie co do legalności tego rozwiązania, to ma ona osobne podświetlenie. Skoro jest widoczna, to chyba wszystko jest ok.
Dajcie nam znać, co myślicie o przeróbkach Rafała, a może pokażecie też swoje modyfikacje motocykli?
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze