Kupi³em nowe Ducati Panigale V4S. Dlaczego? Gamonie Wybieraj± Konie (Odcinek 11)
Przetestowaliśmy wiele najnowszym modeli motocykli w klasie superbike. Jeździliśmy nimi po wielu torach wyścigowych w Polsce i w Europie. Po dokładnym przetestowaniu motocykli ze znaczkami BMW, Aprila, Ducati, Honda i Yamaha każdy z nas wybrał najlepszy dla siebie motocykl. Rafał wybrał BMW S1000RR. Oto, co wybrał Szymon Dziawer.
Można powiedzieć, że właściwie tym odcinkiem powinniśmy zakończyć naszą serię, gdyż dziś przedstawiamy nasz wybór drugiego motocykla - czyli można powiedzieć, że Gamonie Wybrały Konie. Mamy jednak pewien plan, żeby nasz cykl mimo zakupów kontynuować. Co prawda nie wiemy, czy wymaga to zmiany nazwy, ale tutaj liczymy też na Wasze sugestie.
Serce (bo przecież nikt nie uwierzy, że rozum) Szymona skradła piękna Włoszka, czyli Ducati Panigale w wersji V4S, wyposażone w elektronicznie sterowane zawieszenie Ohlinsa.
Dlaczego uważam, że Ducati Panigale V4S to w tej chwili najlepszy motocykl klasy Superbike? Wyjaśniam to na filmie.
Co nim kierowało przy decyzji? Czy to był rozsądny wybór? Czy w związku z nim ma jakieś obawy? Tego dowiecie się z naszego najnowszego filmu.
Wybór Szymona:
Ducati Panigale V4S
SILNIK: Desmosedici Stradale 90° V4, rozrząd desmodromiczny, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
POJEMNOŚĆ SKOKOWA: 1103 cm3
MOC: 214 KM przy 13000 obr./min
MAX. MOMENT OBROTOWY: 124 Nm przy 9500 obr./min
RAMA: Aluminiowa
ZAWIESZENIE Z PRZODU: W pełni regulowany widelec Öhlins NIX30 o średnicy 48 mm, elektroniczna regulacja tłumienia i odbiciaTHE LAND OF JOY
ZAWIESZENIE Z TYŁU: W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36, elektroniczna regulacja tłumienia i odbicia, aluminiowy wahacz
OPONA Z PRZODU: Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17
TYLNA OPONA: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17
PRZEDNI HAMULEC: 2x półpływająca tarcza o średnicy 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M4.30, główny cylinder samoczynnie odpowietrzający, Cornering ABS EVO
TYLNY HAMULEC: Tarcza o średnicy 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, Cornering ABS
MASA (na sucho): 174 kg
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 195 kg
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 835 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA: 16 l
EMISJA CO2 i ZUŻYCIE PALIWA: Euro 5, 7,6 l/100 km
ROZSTAW KÓŁ: 1469 mm
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeciuchy pasujace idealnie ;p
OdpowiedzMam takie Ducati....symbioza kierowc± i maszyna to poezja . Ale V4 bo V2 to inna bajka
Odpowiedz