tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kupi³em nowe Ducati Panigale V4S. Dlaczego? Gamonie Wybieraj± Konie (Odcinek 11)
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Kupi³em nowe Ducati Panigale V4S. Dlaczego? Gamonie Wybieraj± Konie (Odcinek 11)

Autor: Szymon Dziawer 2021.11.11, 18:21 2 Drukuj

Przetestowaliśmy wiele najnowszym modeli motocykli w klasie superbike. Jeździliśmy nimi po wielu torach wyścigowych w Polsce i w Europie. Po dokładnym przetestowaniu motocykli ze znaczkami BMW, Aprila, Ducati, Honda i Yamaha każdy z nas wybrał najlepszy dla siebie motocykl. Rafał wybrał BMW S1000RR. Oto, co wybrał Szymon Dziawer.

Można powiedzieć, że właściwie tym odcinkiem powinniśmy zakończyć naszą serię, gdyż dziś przedstawiamy nasz wybór drugiego motocykla - czyli można powiedzieć, że Gamonie Wybrały Konie. Mamy jednak pewien plan, żeby nasz cykl mimo zakupów kontynuować. Co prawda nie wiemy, czy wymaga to zmiany nazwy, ale tutaj liczymy też na Wasze sugestie.

NAS Analytics TAG

Serce (bo przecież nikt nie uwierzy, że rozum) Szymona skradła piękna Włoszka, czyli Ducati Panigale w wersji V4S, wyposażone w elektronicznie sterowane zawieszenie Ohlinsa.


Dlaczego uważam, że Ducati Panigale V4S to w tej chwili najlepszy motocykl klasy Superbike? Wyjaśniam to na filmie.


Co nim kierowało przy decyzji? Czy to był rozsądny wybór? Czy w związku z nim ma jakieś obawy? Tego dowiecie się z naszego najnowszego filmu.

Wybór Szymona:

Ducati Panigale V4S

SILNIK: Desmosedici Stradale 90° V4, rozrząd desmodromiczny, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą

POJEMNOŚĆ SKOKOWA: 1103 cm3

MOC: 214 KM przy 13000 obr./min

MAX. MOMENT OBROTOWY: 124 Nm przy 9500 obr./min

RAMA: Aluminiowa

ZAWIESZENIE Z PRZODU: W pełni regulowany widelec Öhlins NIX30 o średnicy 48 mm, elektroniczna regulacja tłumienia i odbiciaTHE LAND OF JOY

ZAWIESZENIE Z TYŁU: W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36, elektroniczna regulacja tłumienia i odbicia, aluminiowy wahacz

OPONA Z PRZODU: Pirelli Diablo Supercorsa SP 120/70 ZR17

TYLNA OPONA: Pirelli Diablo Supercorsa SP 200/60 ZR17

PRZEDNI HAMULEC: 2x półpływająca tarcza o średnicy 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo M4.30, główny cylinder samoczynnie odpowietrzający, Cornering ABS EVO

TYLNY HAMULEC: Tarcza o średnicy 245 mm, 2-tłoczkowy zacisk Brembo, Cornering ABS

MASA (na sucho): 174 kg

Masa pojazdu gotowego do jazdy: 195 kg

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 835 mm

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA: 16 l

EMISJA CO2 i ZUŻYCIE PALIWA: Euro 5, 7,6 l/100 km

ROZSTAW KÓŁ: 1469 mm

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor:pg 05/03/2024 13:10

ciuchy pasujace idealnie ;p

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka motocykle 950
    NAS Analytics TAG
    na górê