2021 Honda GL1800 Gold Wing i Gold Wing Tour. Opis, zdjêcia, dane techniczne
W kwestii silnika norma Euro 5 nie spowodowała żadnych zmian. Nadal mamy chłodzony cieczą, sześciocylindrowy boxer o pojemności 1833 cm3 i maksymalnej mocy 126 koni mechanicznych dostępnej przy 5500 obr./min., a maksymalny moment obrotowy wynosi 170 Nm i jest osiągany przy 4500 obr./min. Wersja Tour przybrała jednak na wadze i w wersji z manualną skrzynią biegów masa własna wynosi 385 kg (6 kg więcej), a w wersji DCT - 390 kg (7 kg więcej). W przypadku "zwykłego" Gold Winga masa w wersji z manualną skrzynią biegów wynosi 366 kg, co daje 1 kg więcej.
Zwiększenie masy w wersji Tour wynika przede wszystkim z powiększenia tylnego kufra, który teraz będzie miał pojemność 61 litrów, co pozwoli na zmieszczenie dwóch pełnowymiarowych kasków. Producent wprowadził także ulepszenia w systemie audio i nowe głośniki. W wersji Tour zmienił się także kąt nachylenia oparcia pasażera, co ma zwiększyć komfort podróżowania. Na pokładzie Gold Wing Tour pojawiła się także nowa tapicerka, która jest połączeniem zamszu i syntetycznej skóry.
Honda GL1800 Gold Wing będzie dostępna w nowym kolorze Pearl Deep Mud Grey, a wersja Tour otrzyma dwa warianty kolorystyczne - Gunmetal Black Metallic i Candy Ardent Red.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze