2021 Ducati Supersport 950: opis, dane techniczne, zdjêcia
Ducati przedstawiło kolejne nowości na sezon 2021. Wśród nich jest nowy, dojrzalszy Supersport 950.
Ducati Supersport 950 zyskało przede wszystkim odświeżony wygląd. Owiewki i światła zostały przeprojektowane tak, żeby jeszcze bardziej nawiązywały do kształtów znanych z modelu Panigale. Nowe wloty powietrza w bocznych owiewkach mają za zadanie chłodzić nie tylko silnik, ale i jeźdźca. Zmiany wprowadzono także w kształcie regulowanej szyby. W modelu Supersport 950 S właściciel otrzyma dodatkową osłonę na siedzenie pasażera, dzięki czemu motocykl będzie wyglądał bardziej rasowo. Ducati zwróciło również uwagę na takie smaczki, jak pomalowanie owiewek od wewnątrz żeby kierujący miał lepsze wrażenia estetyczne podczas spoglądania na zegary.
Zegary również uległy zmianie i mamy teraz wyświetlacz TFT o przekątnej 4,3 cala, a styl wyświetlania informacji przypomina ten z Panigale. Nowe oświetlenie w technologii LED nadaje motocyklowi bardziej agresywnego wyglądu. Najważniejszą nowością w elektronice jest sześcioosiowe IMU, które znamy z modeli Panigale i Multistrada. Na pokładzie znajdziemy również Cornering ABS od Boscha, Ducati Traction Control EVO, Ducati Quick Shift EVO i Ducati Wheelie Control EVO. W wersji S dostaniemy w pełni regulowany przedni widelec Öhlins.
Silnik Testastretta został przystosowany do spełniania wymagań normy emisji spalin Euro 5, ale nadal generuje moc 110 koni mechanicznych. Motocykl można zamówić również w wersji dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2.
Ducati uporządkowało przy okazji nazewnictwo swoich sportowych motocykli i tak mamy teraz Supersport 950, gdzie wcześniej model ten nie miał oznaczenia pojemności ze względu na "małe" Panigale, a dalej w pozycjonowaniu są Panigale V2 i Panigale V4. Jednymi słowy - rodzina jest w komplecie.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze