2020 Moto Morini X-Cape. Opis, dane techniczne, zdjêcia
Moto Morini wkracza do segmentu średnich motocykli turystycznych. Pomimo, że marka została zakupiona przez chiński koncern Zhongneng, to model X-Cape wygląda obiecująco. Z pewnością będzie to ciekawa alternatywa dla japońskiej konkurencji.
Moto Morini X-Cape zostało zaprezentowane na targach EICMA, ale przeszło bez żadnego echa. Sercem motocykla jest chłodzony cieczą silnik o pojemności 649 cm3. Choć producent nie chwali się mocą, to prawdopodobnie wynosi ona 48 koni mechanicznych i na papierze jest to jedyny słaby punkt tego modelu. Silnik zestawiono z sześciostopniową skrzynią biegów.
Ciekawie prezentuje się reszta elementów. Z przodu zastosowano widelec z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, kompresji i odbicia. Z tyłu znajduje się amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i odbicia. Koła z felgami szprychowymi o średnicy 19 i 17 cali zwiastują, że będzie to maszyna zachęcająca do zjeżdżania z utwardzonej drogi. Pomimo niskiej mocy producent zastosował dwie tarcze hamulcowe z przodu. Wysokość siedziska wynosi 830 mm, ale można je podwyższyć do 845 mm.
Za sterowanie silnikiem będzie odpowiedzialny komputer Bosch. Zegary to siedmiocalowy wyświetlacz TFT z modułem Bluetooth.
Póki co niestety musimy ostudzić wasz zapał, ponieważ marka Moto Morini nie jest dostępna w Polsce, ale mamy nadzieję, że szybko się to zmieni.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarze³yknêli silnik od benelli?
OdpowiedzPrzy 650cc 48 koni to bieda. 75 i bylaby fajna propozycja
OdpowiedzA Yamaha xtz 660 Ténéré to nie bieda? Te¿ by³o 48 KM
OdpowiedzJak siê go za³aduje to dwie tarcze z przodu jak najbardziej. W sumie to nic nie napisali¶cie o wadze motocykla. To wygl±da na podró¿ne enduro, nie wiem wiêc po co tak wysoko podniesiony ty³.
Odpowiedz