Wyj±tkowo customowe BMW K1600GT
Umówmy się, że BMW K1600GT nie jest zbyt często wykorzystywany jako baza do stworzenia niesamowitego motocykla customowego. Głównie dla tego, że opuszczając fabrykę sprzęt jest już jest całkiem wyjątkowy. Jednak Fred "Krugger" Betrand, Francuz o zamiłowaniu do wyzwań postanowił, że stworzy z niemieckiego hiperturystyka coś bardzo wyjątkowego.
Zmieniło się całkiem sporo. Zacznijmy od wyglądu, bo to chyba właśnie design "Kruggera" jest najbardziej szokujący. Czy sprzęt wygląda ładnie? Nie nam oceniać. Czy szokuje? O tak. Zastosowano zupełnie inne koła, przedłużony monowahacz oraz totalnie inne, jednostronne zawieszenie przednie. Wspaniale wygląda nadwozie - zespolona w jeden element czacha, zbiornik paliwa, kanapa i zadupek. Trudno wyobrazić nam sobie jak się tym jeździ i skręca (patrz kierownica), zwłaszcza, że na pokładzie jest sześciocylindrowy, 160 konny silnik z ogromnym momentem. Co ciekawe, NURB (bo taką oficjalną nazwę nosi ten twór) ma dwa zbiorniki paliwa. Jeden w klasycznym miejscu, drugi pod siedzeniem. Przednie koło ma rozmiar 21 cali, tylne 20 cali. Sześcio i czterotłoczkowe zaciski współpracują z fabrycznym ABS-em. Jesteśmy szalenie ciekawi, jak się tym jeździ. Fakt faktem, "NURB", które ma być nawiązaniem do toru, nieco nas przeraża...
Co Ścigacz.pl sądzi o BMW K1600GT i BMW K1600GTL?
http://www.scigacz.pl/BMW,K1600GTL,o,wiele,wiecej,niz,turystyk,18400.html
http://www.scigacz.pl/BMW,K1600GT,poczatek,nowej,ery,16128.html
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzestraszny shit - skrzy¿owanie lodówki z odkurzaczem?
Odpowiedz