Gdy kilka lat temu Triumph odradzał się niczym feniks z motocyklowych popiołów wielu sceptycznie wypowiadało się na temat perspektyw i szans na reaktywację marki. Co tu dużo mówić, reaktywowanie marki, choć wymaga ogromu pracy, to przysłowiowe małe piwo. Najważniejszym wyzwaniem jest uczynienie jej silną, zdolną do konkurencji na rynku oraz, co najważniejsze – dochodową. Jeśli ktokolwiek miał wątpliwości co do przyszłości Triumpha, to teraz powinny się one rozwiać. Stoisko brytyjskiego producenta w Kolonii wyglądało bardzo okazale. Co ciekawe Triumph trzymając się swojego własnego, niepodrabianego stylu, jest w stanie zaproponować motocykle w praktycznie każdym segmencie. Od cruiserów, przez neoklasyki, maszyny uniwersalne, aż po streetfightery i motocykle sportowe. Co tu dużo gadać, sami rzućcie okiem na zdjęcia i filmy.
Model Triumph na rok 2009: | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze