RSV4 to bezdyskusyjnie najważniejsze wydarzenie na stoisku Aprilii w czasie tegorocznego INTERMOT. Nieco bezwiednie podkreślili to zresztą sami Włosi, poświęcając bardzo niewiele uwagi innym swoim nowościom. Dopchanie się w Kolonii do podium z wersją drogową i wariantem superbike RSV4 wymagał mocnego rozpychania się łokciami. Nie ma w tym jednak niczego dziwnego. Nowa konstrukcja, którą zapowiadamy już od bardzo dawna, wygląda na żywo niezwykle imponująco. Rzut oka na rozwiązania techniczne oraz zastosowane technologie budzi podziw. Silnik osiąga 180KM i 115 Nm. Masa motocykla jest bardzo niska (179 kg), czyli praktycznie taka, jak w przypadku Yamahy R1. Oznacza to, że włoski konkurent dysponuje podobnym stosunkiem mocy do masy, jak japońskie litrowe maszyny. Robi się ciekawie. Co więcej motocykl wygląda pięknie. Jest niewielki i bardzo kompaktowy. Aprilia zapowiada starty w serii WSB już w roku 2009! Nie możemy się doczekać!
Podstawowe dane: Model | Aprilia RSV4 | Silnik | 4T, 4 cylindrowy w układzie V | Zasilanie | Wtrysk paliwa | Pojemność | 999 ccm | Moc | 180 KM | Moment obrotowy | 115 Nm | Skrzynia | 6 biegowa | Masa sucha | 179 kg | | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze