Bardzo udany trzycylindrowiec przeszedł raczej kosmetyczne zmiany. Co prawda poprawiono silnik i nastawy zawieszeń, ale o rewolucji trudno tutaj mówić. To co najbardziej widoczne to zmiana owiewek i kształtu lamp. Mocy przybyło o 2 KM. Poza tymi zmianami Daytona 675 pozostaje jednym z najbardziej charakterystycznych maszyn tego segmentu. Japońscy producenci stosują dwuletni okres produkcyjny dla swoich modeli sportowych. Triumph dopiero po 3 latach modernizuje swoją wyścigówkę. Ciekawe, czy to kwestia bardziej ograniczonego budżetu, czy może niezłych parametrów maszyny na tle konkurencji. Nie zapominajmy, że poprzedni model wygrał dwa razy z rzędu konkurs sportowych maszyn Master Bike. Jak poradzi sobie wydanie na rok 2009? O tym dowiemy się już niedługo.
Podstawowe dane: Model | Triumph Daytona 675 | Silnik | 4T, 3 cylindrowy w układzie rzędowym | Zasilanie | Wtrysk paliwa | Pojemność | 675 ccm | Moc | 128 KM / 12600 obr.min | Moment obrotowy | 74Nm / 11750 obr.min | Skrzynia | 6 biegowa | Masa sucha | 162 kg | | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze