Sprawy przykre zostawmy jednak za sobą. W najnowszym wcieleniu tego zaskakująco szybkiego turystyka znajdziemy silnik o mocy 160 KM, znakomitą ochronę przed czynnikami atmosferycznymi oraz wiele ułatwień dla turystów – na przykład zintegrowane kufry. Seria GT to kultowa linia, jeśli chodzi o BMW. K1300GT ma być godnym spadkobiercą tradycji poprzedników. Podobnie jak w przypadku pozostałego rodzeństwa BMW deklaruje szereg zmian usprawniających działanie układu przeniesienia napędu, poprawioną elektronikę jednak zmiany te należy ocenić w kategoriach raczej ewolucji, niż rewolucji. To jednak bardzo dobrze. W przypadku maszyn, które wielu uważa za bliskie ideału bawienie się w rewolucyjne posunięcia mogłoby się odbić użytkownikom i producentowi nieprzyjemną czkawką. Podstawowe dane:
Model | BMW K1300GT | Silnik | 4T, 4 cylindrowy | Zasilanie | Wtrysk paliwa | Pojemność | 1293 ccm | Moc | 160 KM / 9000 obr.min | Moment obrotowy | 135 Nm / 8000 obr.min | Skrzynia | 6 biegowa | Masa do jazdy | 255 kg | | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze