Największy golas BMW prezentuje się bardzo okazale. Oczywiście nie wyprze się on technicznego i stylistycznego pokrewieństwa z poprzednikiem, ale chyba to żaden powód do wstydu. Nowy R dysponuje teraz mocą 173 KM, a jego podwozie nie powinno mieć żadnych problemów z opanowaniem tego dostatku mocy. Moc silnika ma być teraz dostępna w niższym i średnim zakresie obrotów, dzięki podniesionej pojemności silnika. Wcześniej krążyły w Internecie pogłoski na temat rewolucyjnych zmian w podwoziach BMW, ale najwyraźniej jest jeszcze na to zbyt wcześnie. Na chwilę obecną BMW K1300R pozostaje apetycznym mariażem klasyczności gołego motocykla i nowoczesności zawartych w nim rozwiązań technicznych. BMW deklaruje szereg zmian usprawniających działanie układu przeniesienia napędu, poprawioną elektronikę jednak zmiany te należy ocenić w kategoriach raczej ewolucji, niż rewolucji.
Podstawowe dane: Model | BMW K1300R | Silnik | 4T, 4 cylindrowy | Zasilanie | Wtrysk paliwa | Pojemność | 1293 ccm | Moc | 173 KM / 9250 obr.min | Moment obrotowy | 140 Nm / 8250 obr.min | Skrzynia | 6 biegowa | Masa do jazdy | 217 kg | | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze