tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Triumph Daytona 600 (2003 - 2004)
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Sportowe sze¶æsetki za 10 tys. z³ - da siê kupiæ?

2010.09.10 £ukasz „Boczo” Tomanek

strony: 1 2 3 4 5 6 7 8

Triumph Daytona 600 (2003 - 2004)

Triumph Daytona to motocykl na naszym rynku egzotyczny. Owszem, 675 wygrywa wszelkie testy i serca dziennikarzy motoryzacyjnych, ale Daytona 600 z roku 2003 jest w naszym kraju ma³o popularna. By³ to ca³kiem fajny motocykl sportowy na co dzieñ, ale na torze dostawa³ baty od Japoñczyków. Jest ciekawy stylistycznie, ciekawy silnikowo i do¶æ dobrze wykonany.

Mocne strony:

Bezkompromisowe wzornictwo – Yamaha R6 jest piêkna. Schludnie, ³adnie i przejrzy¶cie zaprojektowana. Triumph Daytona to motocykl zbudowany bez brania pod uwagê jakichkolwiek norm czy zasad kurtuazji. Powsta³ na bazie rze¼by, która nie zosta³a uformowana laserem czy precyzyjnym skalpelem i pilnikiem, ale mieczem Czarnego Rycerza z „Monty Pythona”. Patrz±c na Daytonê mo¿na siê fizycznie zaci±æ.

Czu³y, precyzyjny rollgaz – manetka gazu o do¶æ krótkim skoku jest wyj±tkowo czu³a, ale jednocze¶nie wyj±tkowo precyzyjna, co pozwala na dok³adne dozowanie mocy.

Podwozie -  mo¿na ³oiæ na torze i mo¿na bez uszczerbku na krêgos³upie wróciæ z niego do domu. Zawieszenie pod wzglêdem feedbacku, który daje je¼d¼cowi jest porównywalne do tego z R6.

S³abe strony:

Problemy z elektryk± – bol±czka nie tylko Daytony 600, ale tak¿e 650, starszych Tigerów, Speed Tripla 955 i Daytony 955. Akumulator bez bli¿ej okre¶lonych przyczyn potrafi³ siê roz³adowaæ, a ¶wiece nienawidzi³y odpalania na „chwilê” lub ostrego dawania w palnik zaraz po uruchomieniu silnika.

Tendencja do przegrzewania – silnik szybko nabiera zbyt wysokiej temperatury (zw³aszcza przy je¼dzie miejskiej) po czym zaczyna dziwnie brzmieæ. „Ten typ tak ma” i choæ to irytuj±ce, trzeba siê z tym pogodziæ.

Najlepszym miejscem do szukania Daytony bêdzie brytyjski ebay lub niemiecki mobile.de. W Polsce ilo¶æ u¿ywanych egzemplarzy jest sk±pa. Na zagranicznych serwisach mo¿na doszukaæ siê stosunkowo dobrze utrzymanego motocykla z umiarkowanym przebiegiem za 8-9 tys. z³. Silniki s± uznawane za ma³o awaryjne, choæ mo¿e byæ problem ze zdobyciem czê¶ci zamiennych.

prawy bok tor Triumph Daytona 600
jazda na torze Triumph Daytona 600
kanarek Triumph Daytona 600
zolta brzytwa na torze Triumph Daytona 600
balansowanie cialem Triumph Daytona 600
NAS Analytics TAG

Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê