Testujemy najnowsze BMW S1000RR 2015
Bawarska wyścigówka w swoim najnowszy wydaniu ma znacząco przeprojektowany silnik, nową ramę i zmienioną geometrię podwozia.
Już dziś dowiemy się o wiele więcej na temat najnowszego BMW S1000RR. Motocykl, który wywołał trzęsienie ziemi w klasie Superbike w chwili swojego debiutu w 2009 roku, teraz ma być jeszcze lepszy. RR w wydaniu na 2015 to nie tylko większa moc i niższa masa. To także większa przyjazność dla użytkownika jeśli chodzi o oddawanie mocy, bardziej zaawansowane systemy wsparcia kierowcy i nowe możliwości które dotychczas dostępne były wyłącznie dla zawodników ścigających się na bardzo wysokim poziomie. Choć nowy i stary RR są do siebie podobne, to w gruncie rzeczy bardzo możemy mówić o dwóch różnych maszynach. Bawarska wyścigówka w swoim najnowszy wydaniu ma znacząco przeprojektowany silnik, nową ramę i zmienioną geometrię podwozia.
Jak to wszystko działa w praktyce? Przekonamy się o tym na krętym i mocno technicznym torze Monteblanco położonym niedaleko Sevilli. Pierwsze wrażenia postaramy się przelać na serwer jeszcze dziś. Chcemy odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania dotyczące tego motocykla, możecie je kierować bezpośrednio na adres redakcji, lub zamieszczać w komentarzach poniżej. Zapraszamy do dyskusji!
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeA jak z serwisem BMW ? Autoryzowana sieæ serwisowa BMW w Polsce bêdzie sobie radzi³a z silnikiem nowej wersji, czy bêdzie "czarowanie" jak z poprzednio ? W tych RR-kach BMW nie silnik ...
OdpowiedzZapraszam do BMW-Pawelec Nowy Tomy¶l. Sikora Bielsko-Bia³a. Sprawdzone.
OdpowiedzA wska¼nik poziomu paliwa jest?
OdpowiedzO jak fajnie, ¿e nie poszli drog± yamahy i jest obrotomierz ze wskazówk±
Odpowiedz