Suzuki Intruder 1800 (M1800R2) model 2008
2007.
07.06 Alonzo
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 Następna strona »
Dotychczasowa wersja Intrudera 1800, testowana przez naszą redakcję, miała kilka wad. Bardzo udany motocykl szpeciły takie niedoróbki, jak tandetna obudowa przedniego reflektora, bardziej pasująca to taniego chińskiego budzika niż do brutalnego power-cruisera. Suzuki postanowiło poprawić te niedociągnięcia i w roku 2008 na nasze drogi wyjeżdża nowa wersja Intrudera 1800 (M1800R2). Skoro zaczęliśmy temat reflektorów, to opis Suzuki Intrudera 1800 na rok 2008 zacznijmy od nieszczęsnego reflektora przedniego. Halogenowe światło o mocy 60/55W płynie teraz przez chromowany okrągły reflektor, którego unikalny kształt ma nawiązywać bezpośrednio do systemu zasilania powietrzem w silnikach odrzutowych. Ma to nie tylko zatrzeć złe wrażenie, jakie zostawiał pusto brzęczący reflektor poprzedniej wersji Intrudera, ale dodatkowo sprawić, iż użytkownicy nowej wersji „intruza" będą czuli dodatkowy przypływ energii na widok turbo-odrzutowego przodu swojego motocykla. Nic nie jest tak ważne w cruiserach, jak ich wygląd. Dlatego z przodu nowego Intrudera znajdziemy monstrualny widelec z rurami o średnicy 46 mm. Sportowy charakter M1800R2 jest widoczny w siedzisku, które standardowo jest przeznaczone wyłącznie dla jednej osoby. Tylną osłonę można w każdej chwili zastąpić dodatkowym siedzeniem dla pasażera, które jest dołączone do motocykla. W modelu tym nie mamy również standardowo podłóg, a nogi kierowcy spoczywają na podnóżkach. Drzemiąca w motocyklu moc jest podkreślana przez 18-calowe opony, z których przednia ma szerokość 130 mm, a tylna aż 240 mm (tylna opona jest najszerszą z tych, spotykanych w motocyklach Suzuki). Prędkościomierz, wskaźnik całkowitego przebiegu, podwójny miernik odległości i wskaźnik zapalonych świateł znajdują się na wierzchniej pokrywie zbiornika paliwa. Pozostałe wskaźniki są umieszczone na panelu, zamontowanym bezpośrednio na kierownicy. Silnik ma pojemności 1 783 cm3 i jest chłodzony cieczą. Tłoki pracują w układzie V. Średnica pokrytych aluminium tłoków wynosi 112mm, czyli więcej, niż w silnikach większości samochodów osobowych. W nowym Intruderze zastosowano system pary połączonych przepustnic SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve), z których każda zasila inny cylinder. Powietrze jest doprowadzane przez dwie przepustnice, z których jedna jest sterowana manetką gazu na kierownicy, a druga przez komputer. Komputer steruje pracą drugiej przepustnicy tak, aby zapewnić optymalną szybkość dopływu powietrza. Paliwo jest dostarczane do każdego z cylindrów przez wielootworowe wtryskiwacze. W układzie smarowania znajdziemy suchą miskę olejową z systemem Suzuki Advanced Sump System (SASS). Cały układ smarowania jest kompaktowy tak, aby wysokość silnika była możliwie mała, a pozycja wału korbowego możliwie niska. Dzięki temu środek ciężkości motocykla znajduje się bardzo nisko. Intruder 1800 oznaczony literką „M" (M1800R2) jest usportowioną wersją modelu klasycznego cruisera oznaczonego literą „C" - Suzuki Intruder C1800R. Większość podzespołów, w tym zawieszenie, układ hamulcowy i układ napędowy jest w tych modelach identyczna. Osoby zainteresowane bliższymi informacjami na temat szczegółów technicznych Suzuki Intrudera M1800R2 odsyłamy do opisu modelu C1800R, który można znaleźć tutaj: Suzuki Intruder 1800 classic - C1800R Polecamy opisy pozostałych nowości Suzuki na rok 2008, prezentowanych na konferencji w Rzymie: • Suzuki Hayabusa 1300 Polecamy również zdjęcia rodziny motocykli RM-Z/RM na rok 2008:
|
|
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 Następna strona »
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeŚwietny tekst. Stary Intruder był niedopracowanym motocyklem. Jeżeli to co jest napisane powyżej okaże się prawdą, to Intruder 1800R2 będzie pierwszym prawdziwym cruiserem w historii Suzuki. ...
Odpowiedzjeszcze tylko napisz prosze w ktorym miejscu, bo jakos nie moge sie bomyslec w ktorym ? :mrgreen: Alonzo, jezeli chcesz cokolwiek napisac to moze najpierw zastanow sie co.To co nagryzmoliles mozna bylo zmiescic w trzech linijkach + tabela danych. W sumie nic o wlasciwosciach jezdnych, o wtazeniach. mam Ci je sam opisac ? :wink:
OdpowiedzDla kogo są te..?? dla Cyklistów z charakterem!!!...INTRUCENT
Odpowiedzwiadowa sprawa - rzecz gustu co kto lubi . ale osobiscie uważam że dali ciała w jednej sprawie. Całą estetyke psują te elementy z plastiku [błotnik przedni , błotnik tylny , boczki , osłona na chłodnice , osłona na lampe ] Czy nie za dużo jak na jednostkę flagową tej stajni.......Drogi TRABANT ale trzeba przyznać wyjątkowy.!!
Odpowiedz