Suzuki SIXteen 125 i SIXteen 150 – skutery na rok 2008
2007.
07.06 Alonzo
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 Następna strona »
SIXteen to skuter, osadzony na dużych 16-calowych kołach. Wersje 125 i 150 różnią się wyłącznie pojemnością silnika. Wszystkie pozostałe cechy są w przypadku obu wersji takie same. Silnik jest zasilany wtryskiem paliwa. Według zapewnień producenta zachowuje się on wzorowo w momencie uruchamiania oraz produkuje niezwykle małe ilości szkodliwych gazów wydechowych. Układ hamulcowy jest złożony z dwóch tarcz hamulcowych - po jednej z przodu i z tyłu. Po naciśnięciu prawego hamulca hamowane jest przednie koło. Naciśnięcie dźwigni lewego hamulca powoduje hamowanie obu kół. Na tablicy wskaźników zamontowano kontrolkę, informującą o konieczności wymiany oleju. Kontrolka ta zapala się najpierw po przejechaniu pierwszego 1 000 kilometrów, a następnie co 4 000 kilometrów. Siedzenie znajduje się na wysokości 800 mm. Pod nogami kierowy umieszczono podłogę, której brzegi rozszerzają się ku przodowi, zapewniając więcej miejsca na stopy. Pod siedzeniem Suzuki SIXteen znajdziemy dwa pakowne schowki, które z powodzeniem powinny pomieścić kaski dla kierowcy i pasażera. Suzuki SIXteen 125 (UX125) - model 2008 Polecamy opisy pozostałych nowości Suzuki na rok 2008, prezentowanych na konferencji w Rzymie: • Suzuki Hayabusa 1300 Polecamy również zdjęcia rodziny motocykli RM-Z/RM na rok 2008:
Suzuki SIXteen 150 (UX150)
|
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 Następna strona »
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeCzy kto¶ móg³by mi pokazaæ ten drugi schowek pod siedzeniem, w którym móg³bym upakowaæ kaski kierowcy? Bo ja widzê jeden schowek na jeden kask dla pasa¿era i to tyle. Z reszt±, bo co komu schowek ...
OdpowiedzAutor tematu po prostu nie widzia³ tego skutera na oczy i o schowkach pisa³ tylko ona podstawie zdjêæ. ¯enada.
Odpowiedz