Na razie nie bagger. BMW prezentuje R 18 Classic w stylu amerykañskiego turystyka
R 18 Classic to kolejna, po First Edition, wersja cruisera BMW. Spodziewaliśmy dwóch odrębnych, jednak producent spełnił nasze oczekiwania w jednym modelu.
Wczoraj o 18 BMW Motorrad na swoim kanale You Tube zaprezentowało kolejną wersję cruisera R 18. Spodziewaliśmy się dwóch - Baggera, z kuframi i batwingiem i cruisera z wysoką szybą i lightbarem. Producent pokazał coś pomiędzy - cruisera z szybą, lightbarem i sakwami. Nazwa Classic nawiązuje do klasycznych turystyków amerykańskich, co dość wyraźnie wskazuje strategię marketingową BMW.
BMW R 18 Classic w standardzie ma przednią szybę, miękkie sakwy, siedzenie pasażera i dodatkowe światła LED. Mimo wyglądu retro, nawiązującego do historycznego modelu R 5, na pokładzie znalazły się nowoczesne rozwiązania, takie jak tryby jazdy, elektroniczny tempomat, czy adaptacyjny reflektor z doświetlaniem zakrętów.
W ramie znany już silnik boxer o pojemności 1800 cm3, mocy 91 KM przy 4750 obr/min i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 150 Nm w zakresie od 2000 do 4000 obr/min. Cena R 18 Classic rozpoczyna się od 110 500 zł.
Więcej informacji o motocyklu BMW R 18 Classic znajdziesz na stronie BMW Motorrad.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze