Motocykl z silnikiem diesla, twin turbo i napêdem na dwa ko³a
Takim sprzętem spokojnie można było brać udział w zdjęciach do najnowszego Mad Max’a.
W maju tego roku pisaliśmy o pierwszym projekcie szalonego motocyklisty i konstruktora, który doszedł do wniosku, że silnik diesla będzie idealnym napędem do jego jednośladów. Kolejny motocykl posiada silnik twin turbo, hydrauliczne zawieszenie i napęd na dwa koła. Do tego niesamowity, post-apokaliptyczny styl, rozstaw osi małej ciężarówki i zerowy prześwit.
W opisie do klipu właściciel podaje, że nie zbudował wystarczającego ciśnienia w kompresorze by zawieszenie podniosło się na odpowiednią wysokość. Mimo wszystko, sprzęt wygląda obłędnie - gratulacje!
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeMówicie ¿e nie ma sensu, ¿e do jazdy tylko po równej i prostej drodze. W samochodach o du¿ej glebie i konkretnym negatywie równie¿ mo¿na powiedzieæ to samo, a maj± one niekiedy wiêksz± warto¶æ.
OdpowiedzO ile gleba w samochodach w¶ród m³odocianych szybkich,biednych i gniewnych to standard o jednak w motocyklu,zw³aszcza sportowym prze¶wit nie jest wcale taki ma³y,jak siê go rozbierze z owiewek:) Czêsto choppery maj± mniejszy prze¶wit. No i diesel wa¿y. A im ni¿ej tym "trudniej" go przewróciæ,a co za tym idzie - ³atwiej panowaæ nad maszyn± przy niskiej prêdko¶ci. Bo raczej 180 km/h nie pojedzie...
OdpowiedzGo¶ciu musi nie¼le dieslem waliæ jak z tego zsi±dzie. Tak jakby przystawiæ siê do rury wydechowej od Stara :P
OdpowiedzJe¿eli chodzi o wygl±d i pomijamy funkcjonalno¶æ to jest mega. Poproszê takiego w nadchodz±cym Fallout 4
OdpowiedzJaki to co¶ ma skok zawieszenia? 5mm? A promieñ skrêtu? Dwa tygodnie? -_- Trzeba przyznaæ, ¿e wygl±da ciekawie i ca³kiem nie¼le, ale jak dla mnie, to chyba jest to tylko "proof of concept ...
Odpowiedzchyba na opale ¶miga :)
Odpowiedzzapomnia³ DPFa zamontowaæ
Odpowiedz