Moto Guzzi V11
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Nastêpna strona »
Moto Guzzi V11 zadebiutowa³o w 1999 roku. Lakierowanie, szczególnie ¿ó³ty metalik w po³±czeniu z czerwon± ram± nawi±zywa³ do kultowego, zwyciêskiego modelu V7 z lat 70. Rozwi±zania techniczne by³y typowe dla marki: wzd³u¿nie umieszczony silnik V2 o k±cie rozwarcia cylindrów 90 stopni, ¶wietny d¼wiêk, zawieszenie zapewniaj±ce precyzyjne prowadzenie oraz skuteczne hamulce. A to wszystko w po³±czeniu z pozycj± bêd±c± kompromisem pomiêdzy sportow± a turystyczn±. Reakcja na gaz powoduj±ca „zabujanie” ca³ym motocyklem to cecha typowa dla Gutków. W V11 oprócz techniki za szybsze bicie serca mo¿e odpowiadaæ stylistyka. Co¶ pomiêdzy nakedem a nowoczesn± wariacj± cafe-racera. To sprzêt doskona³y do dynamicznej turystyki, w moim odczuciu pojazd, który wyprzedzi³ swoje czasy. Boom na podobne maszyny przyszed³, kiedy V11 dawno skre¶lono z listy produkcyjnej (2006). Motocykl oferowano w kilku wersjach (w tym tak¿e z owiewk± czo³ow±). Dzisiaj cieszy siê coraz wiêkszym uznaniem w¶ród osób uwielbiaj±cych klimatyczne nakedy. To ostatni dzwonek na zakup tego modelu w cenie typowej dla pojazdów u¿ywanych. Pierwsze egzemplarze osi±gnê³y wiek 20 lat, co oznacza, ¿e wkrótce stan± siê pe³noprawnymi, wyszukanymi klasykami…
Cechy typowe dla marki: napêd silnikiem V2 o k±cie rozwarcia 90 stopni, umieszczonym poprzecznie, niez³e zawieszenia i hamulce, charakterystyczne „bujanie” motocyklem przy dodaniu gazu.
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze