Moto Guzzi V11
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Moto Guzzi V11 zadebiutowało w 1999 roku. Lakierowanie, szczególnie żółty metalik w połączeniu z czerwoną ramą nawiązywał do kultowego, zwycięskiego modelu V7 z lat 70. Rozwiązania techniczne były typowe dla marki: wzdłużnie umieszczony silnik V2 o kącie rozwarcia cylindrów 90 stopni, świetny dźwięk, zawieszenie zapewniające precyzyjne prowadzenie oraz skuteczne hamulce. A to wszystko w połączeniu z pozycją będącą kompromisem pomiędzy sportową a turystyczną. Reakcja na gaz powodująca „zabujanie” całym motocyklem to cecha typowa dla Gutków. W V11 oprócz techniki za szybsze bicie serca może odpowiadać stylistyka. Coś pomiędzy nakedem a nowoczesną wariacją cafe-racera. To sprzęt doskonały do dynamicznej turystyki, w moim odczuciu pojazd, który wyprzedził swoje czasy. Boom na podobne maszyny przyszedł, kiedy V11 dawno skreślono z listy produkcyjnej (2006). Motocykl oferowano w kilku wersjach (w tym także z owiewką czołową). Dzisiaj cieszy się coraz większym uznaniem wśród osób uwielbiających klimatyczne nakedy. To ostatni dzwonek na zakup tego modelu w cenie typowej dla pojazdów używanych. Pierwsze egzemplarze osiągnęły wiek 20 lat, co oznacza, że wkrótce staną się pełnoprawnymi, wyszukanymi klasykami…
Cechy typowe dla marki: napęd silnikiem V2 o kącie rozwarcia 90 stopni, umieszczonym poprzecznie, niezłe zawieszenia i hamulce, charakterystyczne „bujanie” motocyklem przy dodaniu gazu.
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze