Ducati Sport 1000
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Tym modelem Ducati nawiązało do swojej legendy, modelu 750 Sport z początku lat siedemdziesiątych. Motocykl był oferowany w kilku wersjach: nieobudowaną Sport 1000, z owiewką w klimacie cafe-racer oznaczoną Sport 1000S, Paul Smart Replica, czyli limitowaną wersją Sport 1000S wyposażoną w zaawansowane zawieszenie Ohlinsa, oraz GT 1000 z bardziej klasycznym zawieszeniem, zmienionymi felgami i układem hamulcowym. Wersja GT1000 posiadała więcej chromowanych dodatków. Motocykl jest rzadko spotykany w Polsce a szkoda. Od strony technicznej to dynamiczny, świetnie prowadzący się sprzęt z dużym potencjałem. Zastosowany silnik o pojemności 992 ccm generuje moc 91 KM i zapewnia sportowe doznania. Prawdziwym atutem jest jednak wygląd. Nie spotkałem się dotąd z motocyklem, którego proporcje, design, klimat i całokształt koncepcji był z jednej strony tak blisko oryginału a z drugiej posiadającego współczesne osiągi i elementy odpowiedzialne za bezpieczeństwo (zwieszenie, hamulce). Ducati Sport 1000 to wariacja na temat motocykla, którego ducha i spuściznę techniczną dostrzeżemy także w Monsterze czy Panigale V2: sportowe osiągi, świetny design, prowadzenie i tworzenie najdrobniejszych detali z pasją typową, w przeciwieństwie do rzemieślników, dla artystów.
Poszczególne modele serii Sport 1000 produkowano pomiędzy w latach 2006 - 2010. Jeśli znajdziecie zadbany egzemplarz w zasięgu finansowym, nie wahajcie się. To sprzęt, który już zawsze będzie kultowy…
Cechy typowe dla marki: silnik V2 o kącie rozwarcia 90 stopni, umieszczony poprzecznie, kratownicowa rama, świetne osiągi i hamulce.
« Poprzednia strona strony: 1 2 3 4 5 6 Następna strona »
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze