tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Modele Zero Motorcycles na sezon 2019 - szybsze i z większym zasięgiem
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Modele Zero Motorcycles na sezon 2019 - szybsze i z większym zasięgiem

Autor: Konrad Bartnik 2018.10.24, 12:29 2 Drukuj

Fani motocykli elektrycznych otrzymają w przyszłym roku kilka miłych prezentów od firmy Zero Motorcycles. Poprawiono ich osiągi, zasięg, wyposażenie i system operacyjny.

Kalifornijska firma Zero Motorcycles wystartowała ponad 10 lat temu jako jeden z tysięcy garażowych projektów. Dziś jest największym w USA i jednym z największych na świecie producentów elektrycznych motocykli. Są to jedne z nielicznych pojazdów EV,, których osiągi, a przede wszystkim zasięg pozwala im śmiało konkurować z pojazdami spalinowymi.

NAS Analytics TAG

Zaprezentowano właśnie kilka propozycji na sezon 2019. Zmiany dotyczą dwóch najwyższych modeli, sportowego nakeda Zero S/SR oraz turystycznego enduro Zero DS/DSR. Motocykle te we wszystkich wersjach wyposażenia otrzymały napęd mocniejszy aż o 35%. Dysponują teraz potężnym, płynnie oddawanym momentem obrotowym, wynoszącym aż 157 Nm.

Modele S i DS w podstawowej wersji ZF7.2 posiadają taki sam zestaw baterii, jak dotychczas, co pozwoliło im zachować atrakcyjną cenę. Są to propozycje głównie dla osób przemieszczających się codziennie na krótkich dystansach.

Znacznie poprawił się natomiast zasięg wersji ZF14.4, które mogą teraz pojechać o 10% dalej na każdym ładowaniu. Enduro DS jest w stanie pokonać 328 km w mieście i 158 km na autostradzie. Dysponujący lepszą aerodynamiką naked S przejedzie odpowiednio 359 i 180 km. Najlepiej wyposażona wersja modelu DSR będzie w standardzie posiadała wysoką, turystyczną szybę, osłony dłoni i gniazdo 12V.

W zeszłym roku Zero Motorcycles przedstawiło akcesoryjny system ładowania Charge Tank, przeznaczony dla modeli S/SR oraz DS/DSR. Pozwala on na skorzystanie z nowoczesnych stacji Level 2, dzięki którym cały proces trwa aż 6 razy krócej - w przypadku motocykli z baterią ZF7.2 wystarczy jedna godzina. Od przyszłego sezonu Charge Tank będzie kompatybilny również ze starszymi modelami Zero Motorcycles, wyprodukowanymi po 2015 roku.

Baterie i silnik to nie wszystko, równie ważny jest kod, który tym wszystkim steruje. Zero Motorcycles non stop aktualizuje swój system operacyjny w celu uzyskania jak największej wydajności. Tegoroczną nowością jest tryb Long Term Storage Mode, uruchamiany w czasie długiego postoju, np. w przerwie zimowej. Pozwala on ograniczyć do absolutnego minimum wykorzystane baterii, tym samym przedłużając jej trwałość. Standardowa gwarancja na zestaw akumulatorów pozostaje niezmienna - 5 lat bez limitu kilometrów.

Motocykle Zero są dostępne również w europejskiej dystrybucji. Można je kupić w Belgii, Luksemburgu lub Wielkiej Brytanii. Ceny startują od ok. 55 tysięcy zł. Więcej szczegółów znajdziecie na tej stronie.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG
Zobacz również

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę