Kymco Xciting S 400i - na pe³nym wypasie
Podróżując tym skuterem na pewno nie pozostaniesz niezauważony. No właśnie podróżując… Użyłem tego określenia nie bez powodu.
Xciting S 400i to czystej krwi maksiskuter, który bardzo dobrze sprawdzi się nie tylko w mieście, ale również w dalszych trasach. To już nie jest skuter, którego zakup rozważamy po to, by mieć dodatkowy pojazd, który uwolni nas od miejskich korków. Xciting to skuter, który możemy mieć nie tylko oprócz, ale nawet zamiast motocykla.
Napędza go czterosuwowy singiel o pojemności 400 ccm i mocy 36 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 38,4 Nm, a silnik jest oczywiście zasilany wtryskowo i chłodzony cieczą. Ta nowoczesna jednostka napędowa rozpędza skuter do 140 km/h, więc za sterami Xcitinga możemy poczuć się swobodnie również na autostradzie. Stylizacja karoserii jest nowoczesna i dynamiczna. Plastiki zmontowano starannie, obszerna kanapa zapewnia więcej niż godziwe warunki podróżowania. Tajwańska maszyna jest wprost stworzona do pokonywania dłuższych tras. Czy jedziemy bez pasażera czy z pasażerem, ale na krótszy wypad, możemy wszystkie bambetle ulokować w schowku pod kanapą i nie objuczać sprzętu dodatkowymi kuframi. Szyku dodaje w pełni ledowe oświetlenie. Schowki w kokpicie blokujemy kluczykiem. Tradycyjnie dla Kymco skuter imponuje wydajnym układem hamulcowym. Mamy dwie tarcze z przodu i jedną z tyłu. Hamulce współpracują z ABS-em Boscha. Maszynę wyposażono również w hamulec postojowy, co jest typowym rozwiązaniem w skuterach tej wielkości. Stopy możemy oprzeć na podestach poziomo lub wysunąć je bardziej do przodu opierając się o przednią część karoserii. To nie tylko podnosi komfort, ale również pomaga zaprzeć się podczas hamowania. Kokpit jest czytelny, wizualnie atrakcyjny, niczym nie odbiegając od tych stosowanych w motocyklach, a dzięki aplikacji noodoe możemy sparować skuter ze smartfonem i na centralnym zegarze odczytywać wskazania nawigacji. Koła o średnicy 15 cali z przodu i 14 cali z tyłu obute w opony o szerokości 120 i 150 mm zapewniają pożądaną w turystycznej jeździe stabilność.
Do atutów Xcitinga bez wątpienia należy cena. Za 26 990 zł otrzymujemy wygodny i okazały sprzęt dysponujący przyzwoitą dynamiką i imponujący nowoczesną prezencją.
Dane techniczne:
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2190/800/1345 |
Wysokość kanapy (mm) | 805 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 200 |
Silnik | 4-suw |
Poj. skokowa (ccm) | 400 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk paliwa |
Moc (KM) | 36 |
Max. moment obr. (Nm) | 38.4 |
Zbiornik paliwa (L) | 12,5 |
Przeniesienie napędu | CVT |
Rozmiar opon przód | 120/70-15 |
Rozmiar opon tył | 150/70-14 |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | 2 x tarcza / tarcza z ABS (Bosch 9.1) |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | – |
Dostępna kolorystyka | czarny matowy, niebieski matowy |
Euro 4 | tak |
Komentarze 0
Poka¿ wszystkie komentarze