tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki Vulcan S 2015 - pierwsze wra¿enia
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki Vulcan S 2015 - pierwsze wra¿enia

Autor: Beavis 2015.02.06, 23:44 Drukuj

Vulcan S prowadzi się świetnie, dobrze wygląda, jest mocny, wygodny i nie będzie zbyt drogi. Czy to wystarczy, żeby zagrozić H-D Streetowi 750 w segmencie miejskich cuiserów dla początkujących?

Dziś spędziłem cały dzień za sterami najnowszego dziecka speców z Kawasaki - Vulcana S. Ten nieduży cruiser oparto o znaną z innych modeli japońskiej marki, dwucylindrową, rzędową jednostkę napędową o pojemności sięgającej 650ccm. Okazuje się, że rzędowy silnik w tego typu sprzęcie może spisywać się dobrze. Ponadprzeciętna dynamika, świetna kultura pracy i niskie spalanie. Tylko wydobywający się z końcówki układu wydechowego gang nieco nie pasuje do muskularnego wyglądu motocykla. A trzeba przyznać, że Vulcan na żywo prezentuje się świetnie, nawet mimo (tfu!) śliwkowego koloru. Motocykl posiada odpowiednie proporcje, nie przytłacza gabarytowo, ale też nie przypomina chińskiej 125. Zrezygnowano z niepotrzebnych chromów (i bardzo dobrze!), a jakość wykonania - w odróżnieniu od wyżej wspominanego Streeta - stoi na odpowiednio wysokim poziomie. 

NAS Analytics TAG

Vulcan S posiada dopracowaną, mocną jednostkę napędową i dobrze wygląda - w takim razie, jak jeździ? Lepiej niż można by się tego spodziewać. W kwestii poręczności Street 750 ustawił poprzeczkę zaskakująco wysoko. Vulcan w tym temacie jednak nie zawodzi. Motocykl jest bajecznie zwrotny przy zachowaniu ogromnej stabilności. Nieregulowany przedni widelec zestrojono dość twardo, co sprzyja agresywnej jeździe po ciasnych serpentynach. Rozciągnięta pozycja nie przeszkadza w szybkich zmianach kierunku, a Vulcan reaguje z pełnym spokojem nawet na najbardziej wymagające zadania postawione przez kierującego. Dodatkowo spory prześwit sprawia, że szorując daleko z przodu ulokowanymi podnóżkami o asfalt nadal ma się ogromny zapas bezpieczeństwa. Podnóżki swoją drogą umieszczono niepotrzebnie daleko z przodu i nawet jeśli bajerancko to wygląda, to obniża walory praktyczne. Na szczęście Kawasaki oferuje system Ergo-Fit, dzięki któremu będzie można dostosować położenie podnóżków, wysokość siedzenia oraz ustawienie kierownicy. Przyjrzymy się temu rozwiązaniu bliżej przy okazji pełnej recenzji. 

Kawasaki Vulcan S na chwilę obecną w moim odczuciu ma tylko jedną, sporą wadę - brak znaczka H-D na zbiorniku. Osobiście nie jest to dla mnie problemem, ale czy potencjalny klient jest w stanie to przełknąć? Zwłaszcza w kontekście, jakby nie patrząc, bardzo udanego modelu Street 750? Już niedługo na stronach Ścigacz.pl pełen raport z jazdy Vulcanem S. 

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê