Kawasaki Ninja H2R zjada 1200 konne Bugatti Veyron
Musiało boleć.
To musiało się stać. Ktoś w końcu musiał wystawić Ninję H2R przeciwko Veyronowi. Strasznie przykre, kiedy wydajesz kilka milionów dolców na jedną z najszybszych i najbardziej ekskluzywnych fur na tej planecie tylko po to, abyt H2R przeszło obok Ciebie jakby było na spacerze...
Chcecie zobaczyć onboard z H2R na torze? Prosimy tędy.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzew filmikach "obok" robionych przez tych samych gosci szybszy byl chyba tylko nissan gt-r podkrecony do 1350 koni...(sic!)
Odpowiedzi ¿eby wykrozystac na maxa potencjal h2r w zakresie od 0 do 100 musia³by mieæ wysiêgnik zamontowany b±d¼ wyd³u¿ony mocno wachacz bo przy takim Powerze niemi³osiernie by szed³ na ko³o w veyuronie z ...
OdpowiedzWpierw doro¶nij, i zrealizuj to co mówisz. W tym momencie opieramy siê na czystych spekulacjach. Dodatkowo wtedy by³by to bardziej dragster, a samochody tego typu schodz± grubo poni¿ej 1sec od 0 do 100. Dziwicie siê, ¿e veyron przegra³ pojedynek... Jego stosunek mocy do masy to oko³o 0,6 a w h2 to oko³o 0,9. Reszta to ju¿ tylko fizyka.
Odpowiedzbbbb w³asnioe fajny film a nie gó.niany dziêki temu ze veyron mia³ idealny start a kawa trochê zepsul lub celowo zepso³ poczatkowa faze widzieli¶my piêknie jaka jest roznica w tym zakresie predkosc...
OdpowiedzSam masz pusty ³eb têpaku, bo ³ykasz jak m³ody pelikan ka¿dy g³upi filmik jaki znajdziesz w necie, bez odrobiny autorefleksji!!!!!!!
Odpowiedzco za goowniany film, nawet nie wiadomo czy prawdziwy... na pierwszym ujêciu widaæ jak veyron zostawia kawê dakeko z ty³u przy starcie a potem na innym jak kawa jest równo z veyronem i trochê mu ...
OdpowiedzJednak zaden inny "seryjny" motocykl prawdopodonie nie dalby rady Veyronowi nawet na prostej. Szkoda tylko ze Kawasaki nie pojedzie po drodze publicznej
Odpowiedzveyron jednak nieprzestaje rpzyspeiszac przy 300 i idzie do 400 km/h i tu nawet h2r prawdopodobnie wkoncu by wymiêk³a nie wiem doka³dnie jaka jest predkosc max h2r bo poki co niepodali ale przy odp dobranych prze³zoeniach i tej mocy mysle ze pod 360 -370 km/h mog³a by doj¶æ gdzie 1200 konny veyron idzie pod 430 km/h tak ze mimo ze h2r ma lepsze przyspeiszzenie to jednak tylko do pewnego momentu mysle ze od 340 km/h 1200 konny veyron ju¿ zacza³ by uzyskiwaæ wiêksze G -przyspeiszenie ni¿ h2r , no i veyron w przeciwieñstwie do h2r to homologowany pojazd na droge anie track dayówka która trzeba wozic na lawecie ;) mimo wszystko wy¶cig piêkny .
OdpowiedzVeyron nie da rady dalej przy¶pieszaæ , bo kierowca straci prawo jazdy...
Odpowiedznowe litry 1000 konnej wersji veyrona podstawowej spokojnie dajaj rade do 280 km/h a bmw s1000rr do vmaxa czyli 300 km/h spokojnie odstawia podsatwoawa wersje veyrona z 1200 konna wersja bmw s1000rr az do 270-280 idzie praktycznie ³ep w ³ep .
OdpowiedzNews w stylu "wow", a przecie¿ nie od dzi¶ wiadomo, ¿e motocykle jad±c na wprost maj± wiêksze szanse, trend odwraca siê w zakrêtach, gdzie 4 ko³a jednak maj± znacz±c± przewagê. PS. Chcia³bym doznaæ...
Odpowiedzmam tez jeszcze pare innych danych n by³ test swego czasu z 2004 roku chyba by³ porównywany opel astra z suzuki sv 650 w slalomie meidzy pacho³kami motocykl zmiazdzyl auto z czasem i predkoscia bij±cym tez na lep najszybsze auta sportowe -motocykl z racji swojej waskosci pokonuje krotsza droge i nie musi siê tak bardzo naddawaæ ¿eby omin±æ kolejny pacho³ek , na okrêgu o ¶rednicy 46 metrow natomiast astra uzyska³a 1 km/h wieksza predkosc za to motocykl uzyskal o 0,4 sek lepszy czas okrazenia ,tam gdzie auta rzekomo z tego co uslyszalem od kogos uzyskuj± realna przewagê nad motocyklem to dohamowywanie do zakrêtu choæ nie wiem czy to wynika z zbyt niskich umiejetnosci je¼dzieckich motocyklisty czy faktycznie kryje siê zatym jaki¶ aspekt fizyki , natomiast z regu³y auta rzecywiscie maja ciut krotsza droge hamowania , przy czym z bardzo du¿ych predkosci ju¿ niekoniecznie bo motocykl ma ta przewagê ze hamuj±c z 300 motocyklista mo¿e siê wyprostowaæ robi±c tzw spadachron z w±³snej klaty i tym samym wspomóc heble w aucie bez ruchomej aerodynamiki cos takiego niema miejsca .
Odpowiedzco do trendu ze na zakrêtach auta uzyskuj± przewagê to nieby³bym taki pewien , sam ostatnio stoperem mierzy³em czas pokonia zakrêtu autem i skuterem konkretnie seat ibiza 1130 kg przód naped opony 195 goodyear efficient grip skuter kymco s9 odblokwoany zakrêt do¶æ wolny 90stopni zrobi³em linie na wej¶ciu i wysjciu zakrêtu i czasy by³y identyczne 2,35 sekundy oczywi¶cie opony inne skuter mia³ fabryczne tajwañskiej produkcji , i oczywi¶cie seat ibiza ma rozkald mas 60-40 z keirowca i zdaje sobie zprawe ze to nie jest auto sportowe stricte gdzie rozkald mas jest bislki 50-50 laczki szersze zawias lepszy itd. ale skuter to tez nie jest aprilia rs 125 ;) tak czy owak sprawa na zakrecie pozostaje otwarta poki co niespotkalem siê z rzetelnym ca³o¶ciowym testem porownujacym auto i moto na zakrecie gdzie oba maja opony tej samej firmy mieszanki i bie¿nika, ale np. w necie jest filmik fiffth gear gdzie lamborghini galrado 500 konne sciga siê na ich torze z ducati 999 i na apexie wewnêtrznym na szcyicie zakrêtu widaæ jak obie maszyny ida ³ep w ³ep lambo ani na cm nieodjzdza na szczycie winkla ducati ...
Odpowiedz