Kawasaki H2 i H2R otrzymaj± nowe sprzêg³o antyhoppingowe
Kawasaki H2 okazało się dużym sukcesem Kawasaki, a zainteresowanie tym pojazdem przerosło oczekiwania samych Japończyków. Logiczne jest zatem, że koncern z Akashi potwierdził, że motocykl pozostaje w produkcji na rok 2016. Dokonanych zostanie w nim kilka zmian, z których najbardziej widoczne będą nowe wzory malowania.
Pozostałe modyfikacje dokonają się pod owiewkami. Poprawione zostaną ustawienia komputera ECU sterującego pracą jednostki napędowej. Do obu modeli dodany zostanie także asystent sprzęgła antyhoppingowego. Dodajmy, że w przypadku H2 i H2R sprzęgło jest niezwykle obciążonym podzespołem. Wersja drogowa osiąga bowiem z dynamicznym doładowaniem 210 KM, a wersja R produkuje aż 326 KM. Ten dostatek przenosi na asfalt skrzynia typu "dog ring", stosowana w F1, która gwarantuje lepsze załączenie kół zębatych i szybsza zmianę przełożeń. Quick shifter jest rzecz jasna w serii. Jak zapewnia Kawasaki dzięki nowemu asystentowi sprzęgła anythoppingowego łatwiejsze będzie operowanie samą dźwignią sprzęgła, ale także poprawione zostanie zachowanie motocykla na wejściach w zakręty.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze