Swą uwiecznioną na zdjęciach postać motocykl uzyskał w warsztacie Christiana Boosena, a miało to miejsce jakieś trzy lata temu. Gdy motocykl trafił do warsztatu był już częściowo przerobiony, łatwiej więc było doprowadzić go do pełnej sprawności technicznej i poprawić jego wygląd niż przywrócić do w pełni oryginalnej postaci. Ponieważ rama w tylnej części za amortyzatorami została już wcześniej skrócona, a w miejsce seryjnej kanapy ktoś wsadził karimatę, zdecydowano wykonać minimalistyczne jednosobowe kafiakowe siodło, które co trzeba przyznać, choć spartańskie prezentuje się bardzo zgrabnie. Siodło zakończono oryginalnym pochodzącym z tego modelu zadupkiem, który został nieco skrócony w przedniej części. Poprzez zredukowanie tylnej części karoserii motocykl stał się krótszy i bardziej zwarty. W miejsce seryjnej kierownicy zamontowano nową, bardziej płaską pozostawiając na swym miejscu jej osprzęt. Zmieniono jedynie zegary, gdyż oryginalne nie zachowały się. Tłumiki są również nowe, choć bardzo przypominają oryginalne. W silniku wymieniono wszystko, co wymiany wymagało. Rama i silnik zachowały swą patynę natomiast elementy karoseryjne dostały nowe malowanie, ale zgodne z fabrycznym wzorcem. Swą posadę zachował również przedni błotnik. Rolę tylnego pełni jedynie tablica rejestracyjna.
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze