KTM 790 Duke z nowym, zaawansowanym zawieszeniem Apex Pro
KTM 790 Duke od kwietnia tego roku dostępny będzie z nowym, zaawansowanym zawieszeniem APEX PRO. Oprócz wszechstronnej możliwości regulacji, nabywca może liczyć także na perfekcyjne wykonanie elementów.
KTM 790 Duke otrzymał przydomek "Skalpel", co dobitnie może świadczyć o jego precyzji prowadzenia. Także silnik, pierwsza w historii firmy dwucylindrowa rzędówka, zaskakuje dynamiką i charakterystyką oddawania mocy.
Fabryczne zawieszenie nie daje powodów do narzekania, jednak jeśli lubisz mieć pełną kontrolę nad tym, jak pracuje twój zawias, KTM ma ciebie coś specjalnego - w pełni regulowane, zaawansowane zawieszenie APEX PRO.
Tył to monoshock APEX PRO 6746 o lekkiej konstrukcji i pełnej regulacji odbicia, kompresji i napięcia wstępnego sprężyny. Duży zasobnik gazu zapewnia stałą, wydajną pracę zawieszenia. APEX PRO 6746 charakteryzuje się przy tym wyjątkowymi własnościami chłodzącymi. Elementy monoshocka wykonane są z anodyzowanego aluminium.
Na przód przewidziano widelec APEX PRO 6500 z kartridżem, który pasuje do seryjnych rur. Zawieszenie to jest oczywiście w pełni regulowane - zarówno odbicie, kompresja, jak i napięcie wstępne. Charakteryzuje się także niską masą własną.
Zawieszenie APEX PRO dostępne będzie u dealerów od kwietnia 2019 roku.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze