Jeszcze wiêcej odzie¿y i akcesoriów Indian na rok 2018
Indian posiada w stałej ofercie szeroki asortyment odzieży, gadżetów i prezentów (dostępnych w sprzedaży u dealerów marki Indian), natomiast oferta na 2018 rok będzie jeszcze bogatsza.
Nowym dodatkiem na 2018 rok są okulary przeciwsłoneczn przeznaczone do jazdy motocyklem, które pojawiły się w ofercie Indian po raz pierwszy. Wprowadzono do niej również nowe kurtki motocyklowe i codzienne ubrania w stylu casual oraz nową kolekcję akcesoriów i produktów osobistych do garażu motocyklisty.
Kolekcja kurtek poszerza się o modele Shadow Mesh i Drifter Mesh z materiału siatkowego, które idealnie nadają się na lato, podczas gdy nowe modele Bomber Jacket i Loretto Jacket są przewidziane do noszenia na co dzień.
Poszerzenie oferty obejmuje także kaski o nowy, modułowy Route Modular, kask integralny Freeway Full Face oraz kask otwarty Liberty Jet.
Indian nawiązał współpracę z firmą Rokker Company®, aby móc wprowadzić do swojej oferty spodnie z kolekcji Original i Raw, do produkcji których użyto wysokogatunkowego denimu połączonego z tkaniną Schoeller®-Dynatec, zapewniającą odporność na przetarcia.
Andreas Geisinger, Manager Indian ds. części, odzieży i akcesoriów, skomentował: "Oferujemy teraz praktycznie wszystko o czym można pomyśleć będąc posiadaczem motocykla Indian oraz fanem marki. Nasza kolekcja ubrań została zaprojektowana dla posiadaczy wszystkich rodzajów motocykli, począwszy od modeli klasy średniej, takich jak Scout po modele klasy ciężkiej, jak na przykład Roadmaster. Posiadamy różne rodzaje odzieży. Niektóre z nich przeznaczone są wyłącznie do jazdy, podczas gdy inne, bardziej zorientowane na styl życia, zostały zaprojektowane do noszenia na co dzień".
"W odpowiedzi na prośby klientów, w 2018 roku będziemy mieli przyjemność zaoferować nowe kurtki, okulary przeciwsłoneczne, kaski i spodnie z denimu. Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze wzorów koszulek na rok 2018, których motywy opierają się na żużlu amerykańskim, motocyklach z rodziny Scout oraz filmie Prawdziwa historia." - mówi Katarzyna Kliś, manager marketingu i sprzedaży na Polskę.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze