Nowa WR 250 podobnie jak jej mniejsza siostra doczekała się istotnych zmian. Postarano się jak najbardziej zniwelować masę „ćwiartki”, a także zmienić przełożenia, aby w efekcie zwiększyć jej poręczność w terenie. Husqa zyskała również kilka dodatkowych akcesoriów, takich jak kierownica Tommaselli bez poprzeczki, nowe mocowania kierownicy, a także przednie zawieszenie firmy Marzocchi w czarnym malowaniu. Całość ma zapewnić kierowcy poręczność i pewność prowadzenia w terenie. Niska masa dwusuwowej WR 250 w połączeniu z jej mocnym silnikiem i dobrym zawieszeniem, sprawia, że motocykl ten świetnie nadaje się na kręte i wymagające trasy enduro, dając przy tym kierowcy wiele satysfakcji z jazdy.
Dane podstawowe:
rodzaj silnika: | dwusuwowy, jednocylindrowy |
pojemność [cm3]: | 249,3 |
średnica tłoka [mm]: | 66,4 |
skok tłoka [mm]: | 72 |
ilość biegów: | 5 |
rozruch: | nożny |
chłodzenie: | ciecz |
średnica gardziela [mm]: | 38 |
hamulec przedni: | tarczowy 260mm |
hamulec tylny: | tarczowy 220mm |
przednie zawieszenie: | Upside-down, olejowe, 45mm "MARZOCCHI" |
tylne zawieszenie: | progresywne typu: "soft damp" "SACHS" |
przednie koło: | 90/90-21" |
tylne koło: | 140/80-18" |
Wymiary:
masa [kg]: | 103 |
roztaw osi [mm]: | 1465 |
minimalny prześwit [mm]: | 345 |
wysokość siodła [mm]: | 975 |
pojemność zbiornika paliwa [l]: | 9,5 |
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze