Motocykl Husqvarna Vitpilen 801 2025. Mocny silnik, surowy styl i bogaty pakiet elektroniki
Husqvarna kontynuuje uzupełnianie oferty swoich nakedów. Po modelu Svartpilen 801 przyszedł czas na Vitpilen 801, który korzysta ze sprawdzonej platformy marki KTM. To naked nastawiony na dobrą zabawę i dobre prowadzenie. Przy okazji jest też przyjazny w utrzymaniu za sprawą wydłużonych interwałów serwisowych.
Husqvarna Vitpilen 801 dzieli silnik z Husqvarną Svartpilen 801 oraz KTM Duke 790, ale oczywiście różni się od tych motocykli wyglądem. W przeciwieństwie do Vitpilen mamy tu typowo szosowe opony, znacznie krótszy ogon, lusterka w stylu cafe racer oraz bardziej agresywny wygląd reflektora.
Motocykl jest napędzany sprawdzonym dwucylindrowym silnikiem o pojemności 799 cm3. Kierujący ma do dyspozycji 105 KM mocy i moment obrotowy wynoszący 87 Nm. Producent podkreśla, że interwały serwisowe wynoszą 15 tys. km. Dzięki elektronicznej przepustnicy można wybrać jeden z 3 trybów pracy - Street, Sport i Rain, a także konfigurowalny tryb Dynamic. Na pokładzie są też quick shifter oraz ABS i kontrola trakcji z funkcją działania w zakrętach.
Silnik stanowi podstawę konstrukcji. Przednie i tylne zawieszenie pochodzi od WP APEX i ma odpowiednio 140 i 150 mm skoku. Widelec jest w pełni regulowany. Co ciekawe, producent zastosował w motocyklu budżetowe hamulce marki J.Juan, która jest częścią grupy Brembo.
W motocyklu jest też nowy wyświetlacz o przekątnej 5 cali, który ma moduł Bluetooth. Umożliwia on połączenie z aplikacją Ride Husqvarna Motorcycles i korzystanie z nawigacji Turn-by-Turn, odbieranie i kończenie połączeń oraz sterowanie muzyką. Husqvarna Vitpilen 801 trafi do salonów w listopadzie 2024 r.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze