Największa spośród wszystkich modeli enduro, TE 510 wymaga najlepszych rozwiązań. Z tego powodu w 510. na przód powędrowało zawieszenie Marzocchi o średnicy aż 50mm. Podobnie jak wszystkie modele enduro z gamy motocykli Husqvarny, TE zyskało nowy zbiornik paliwa o pojemności 8l z łatwo otwieranym korkiem paliwa, a także pompę paliwową. Dodatkowo, tak samo jak inne motocykle zarówno enduro jak i cross, 510 wyposażono w kierownicę Tommaselli i nowe mocowania kierownicy. Dzięki temu wytrzymuje ona jeszcze mocniejsze gleby i jest sztywniejsza w rękach kierowcy. Firma Mikuni zadbała o wtrysk paliwa dla TE 510, podobnie jak jest to w przypadku mniejszych 250. i 450. Oprócz elektrycznego rozruchu do dyspozycji pozostał również kickstarter z automatycznym dekompresorem, umożliwiającym bezobsługowe i łatwiejsze odpalanie silnika. Silnik cechuje się lepszą niezawodnością poprzez zmianę rozrządu, napinacza, a także nowego kosza sprzęgłowego. Na koniec TE 510 została odmłodzona za sprawą nowych plastików, a malowanie z połączeniem czarnego matu, srebra i czerwieni dodaje jej dodatkowej agresywności.
Dane podstawowe:
- silnik - czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, zasilany wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą
- pojemność - 501cc
- stopień sprężania - 12.9:1
- rozruch - elektryczny/kickstarter (z automatycznym dekompresatorem)
- skrzynia biegów - 6 stopniowa
- rama - stalowa
- masa - 112kg
Wymiary:
- długość - 2267mm
- szerokość - 820mm
- skoki zawieszeń (przód/tył) - 300mm/296mm
- hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
- średnica tarczy (przód/tył) - 260mm/240mm
- rozmiar opon (przód/tył) - 90/90 - 21”/140/80 - 18”
- wysokość siedziska - 963mm
- prześwit - 300mm
- rozstaw osi - 1495mm
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze