Honda VFR800 - porównujemy dwie generacje
Do garażu Ścigacz.pl trafiły dwie Hondy VFR800. Jedna jest zupełnie nowym modelem, który niedawno przeszedł solidną modernizację, druga jest pierwszym przedstawicielem rodu legendarnych 800-tek. W najbliższym czasie na łamach naszego portalu będziecie mieli okazję przeczytać test porównawczy tych dwóch modeli.
Pierwsze wnioski:
- Kuracja odchudzająca nowego modelu jest bardzo ale to bardzo zauważalna
- VTEC w nowej generacji nie szczeka już, ale grzecznie wkracza do akcji
- Funkcja obydwu modeli jest nadal taka sama - wyścigówki dla dżentelmena
- Pierwszy model "800" jest o wiele bardziej "klimatyczny"
Wiemy, że Hondy VFR800 to bardzo popularne w naszym kraju sprzęty, a kwestia wyboru odpowiedniego modelu pozostaje nadal dla wieku problemem. W związku z tym czekamy na Wasze pytania. Odpowiemy na nie w teście, który w najbliższym czasie pojawi się na Ścigacz.pl
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeMam nadzieję, że kuracja odchudzająca tyczy się pierwszego V-teca, bo model 2014 jest cięższy od pierwszej 800. Nawet jeśli masa jest lepiej rozłożona to nie wierzę w wyczuwalną dużą różnicę...
OdpowiedzBoczo, jak gdzies po drodze w trakcie pisania tego tekstu bedziesz porownywal paliwozernosc nie zrob bledu i nie uogulniaj starego modelu 800\'tki. Roczniki 98-99 i 00-01 pomimo ze to ten sam ...
Odpowiedz"pozostaje nadal dla wieku jest problemem" oj tak... im człowiek starszy tym bardziej wybredny :)
Odpowiedzdamn, wytykam błędy a sam nie potrafie nawet zacytować ;DDDD
Odpowiedz