Honda CBR 1000 RR-R Fireblade została zaprezentowana na targach EICMA w 2019 roku. Tym razem motocykl jest prawdziwą rewolucją w porównaniu z poprzednią generacją CBR 1000 RR Fireblade. Silnik generuje moc maksymalną na poziomie 217 KM przy 14 500 obr/min., a maksymalny moment obrotowy wynosi 113 Nm przy 12 500 obr/min. To wszystko przy wadze zaledwie 201 kg z płynami i paliwem.
Honda CBR 1000 RR-R Fireblade to również szereg innych usprawnień. Inżynierowie Hondy podążyli za trendem obowiązującym w klasie superbike i wyposażyli nową Fireblade w aerdynamiczne skrzydła. Zupełnie nowa, aluminiowa rama typu „diamond” współpracuje z wydłużonym wahaczem wzorowanym na tym z modelu RC213V-S. Na pokładzie mamy również w pełni regulowane zawieszenie Showa, 2-poziomowy system ABS, sześcioosiowy bezwładnościowy modul pomiarowy (IMU) oraz 3-poziomową, elektroniczną amortyzację widelca.
Honda CBR 1000 RR-R Fireblade ma system kontroli momentu obrotowego (HSTC), który wspomaga hamowanie silnikiem i ogranicza zakres unoszenia przedniego koła podczas przyspieszania. Tryb Start Mode działa jak launch control i pozwala na atomowy start. Nowy Fireblade wyróżnia się tym, że jest bezkompromisowy w działaniu i zorientowany na kierowcę, co da się odczuć przez bardziej agresywną pozycję za kierownicą.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze