Najnowsza 2020 Honda CBR 1000RR-R Fireblade - czy jest najmocniejsza na hamowni? Sprawdzili¶my!
Ile mocy ma najnowsza Honda CBR 1000RR-R Fireblade model 2020? Jak wyglądają deklaracje producenta w katalogu w zestawieniu z wynikami uzyskanymi na hamowni? Czy rzeczywiście CBR 1000RR-R Fireblade na rok 2020 jest najmocniejszym motocyklem w swojej klasie?
Na wersyfikację parametrów deklarowanych przez producentów mamy jedną niezawodną metodę. Jest nią oczywiście wizyta w naszym zaprzyjaźnionym warsztacie Speedbike Przemka Badowskiego. Tym razem pytamy Przemka o moc Hondy CBR 1000RR-R Fireblade.
Niedawno mieliśmy okazję razem z Przemkiem sprawdzać na hamowni dwa konkurencyjne modele: BMW S 1000RR oraz Ducati Panigale V4S. Film z tego porównania możecie zobaczyć poniżej, zanim zajmiemy się wynikami z pomiarów CBR 1000RR-R 2020.
W przypadku najnowszego modelu 2020 Hondy CBR 1000RR-R Fireblade producent deklaruje moc maksymalną na poziomie 217 KM. To więcej, niż zmierzone na powyższym filmie Ducati Panigale V4S, czy BMW S 1000RR. Jaki wyniki zobaczyliśmy na hamowni podczas pomiaru CBR 1000RR-R Fireblade?
Maksymalna moc zmierzona na wale CBR 1000RR-R Fireblade 2020 wysniosła 207 KM na wale. Na kole było to 188 KM. Maksymalny moment obrotowy 113 Nm na wale i 109 Nm na kole. Testy wykonano przy temperaturze powietrza 20 st. C.
Z pomiaru wynika, że Honda CBR 1000RR-R Fireblade rocznik 2020 rzeczywiście jest obecnie najmocniejszym salonowym supersportem. Zarówno katalogowo, jak również według pomiarów na hamowni.
Sporym zaskoczeniem dla Przemka jest długość przełożeń w nowej Hondzie Fireblade. Według pomiarów uzyskuje ona prędkość aż 280 km/h na czwartym biegu. Jednak to już temat na inną dyskusję.
Mieliście kiedyś okazje sprawdzić osiągi swojego motocykla na hamowni? Jeśli tak, podzielcie się uzyskanymi wynikami (model, rocznik, parametry) w komentarzach. Zapraszamy też dośledzenia profilu Speedbike na facebooku, znajdziecie tam mnóstwo ciekawostek!
Więcej o Hondzie CBR 1000RR-R Fireblade 2020 znajdziecie w naszym materiale z testów premierowych oraz w poniższym filmie:
Komentarze 0
Poka¿ wszystkie komentarze