Honda CBR 1000RR-R Fireblade SP model 2020 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
999 cm3
Typ silnika
rzędowy 4-cylindrowy
Moc maksymalna
217 KM przy 14500 obr /min
Maksymalny moment obrotowy
113 Nm przy 12500 obr/min
Średnica cylindra x skok tłoka
81 mm x 48,5 mm
Zasilanie
wtrysk elektroniczny
Rozruch
elektryczny
System chłodzenia
ciecz
Skrzynia biegów
nożna, 6-biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
łańcuch
Sprzęgło
mokre wielotarczowe hydrauliczne z antyhoppingiem
Wymiary i wagi
Wysokość całkowita
1140 mm
Długość całkowita
2100 mm
Szerokość całkowita
745 mm
Wysokość siodła
830 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
201 kg
Podwozie
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
200/55-ZR17
Hamulec przedni
Tarcze o średnicy 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Nissin
Hamulec tylni
Tarcze o średnicy 220 mm, 2-tłoczkowe zaciski Brembo
Zawieszenie przód
Showa teleskopowe z odwróconym widelcem, średnica wewnętrzna 43 mm, Big Piston Front Fork z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia dobicia i odbicia
Zawieszenie tył
Pro-Link z gazowym amortyzatorem HMAS z 10-stopniową regulacją napięcia wstępnego oraz bezstopniową regulacją tłumienia dobicia i odbicia, skok 137mm, Showa Balance-Free Rear Cushion z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia dobicia i odbicia
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
16,1 l
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze