Harley-Davidson Pan America. Ujawniamy kilka detali technicznych
Niska masa będzie istotną cechą nowego Harleya Pan America 1250. Film opublikowany podczas premiery ujawnia kilka istotnych elementów konstrukcji podróżnego enduro z Milwaukee.
Gorące emocje po zaskakujących premierach Harleya-Davidsona nieco opadły, czas przyjrzeć się dokładniej z czym będziemy mieć do czynienia w ciągu najbliższych dwóch lat. Obserwując uważnie film zaprezentowany przy okazji premiery modelu Pan America, można dostrzec kilka interesujących detali.
Przede wszystkim silnik - do napędu modelu Pan America zostanie wykorzystany v-twin DOHC o kącie rozwarcia cylindrów wynoszącym 60 stopni i pojemności 1250 cm3. Silnik będzie integralną częścią ramy, co ma pomóc w obniżeniu wagi.
Z tego właśnie powodu rama, rama pomocnicza i tylny wahacz wykonane zostaną z aluminium. Aluminiowe będą także koła - przednie o średnicy 19 cali, tylne 17 cali. Przedni widelec z anodyzowanymi na czarno lagami sporej średnicy będzie regulowany ręcznie. Z tyłu znajdzie się monoshock z zewnętrznym zbiornikiem (piggyback).
W tej chwili brak jakichkolwiek informacji na temat systemu kontroli trakcji. Typowo dla Harleya, Pan Americę można będzie wyposażyć w wiele dodatkowych akcesoriów, jak gmole, kufry boczne czy akcesoryjne siedzenia.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeBrzydkie gówno.
OdpowiedzTak brzydkie ¿e a¿ piêkne :)
OdpowiedzZbyt ostro do przodu! Nic dobrego nie wró¿y. Bêdzie wielkie bach! Harley to tradycja, a jej ci±g³o¶æ jest si³a tej marki. Zbytni± innowacyjnoscia strac± to co¶ co jest legend±. Szkoda ! Id± nie w ...
Odpowiedz