tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Grand Prix Niemiec - MotoGP i Ścigacz.pl na "Ringu" - strona 2
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Grand Prix Niemiec - MotoGP i Ścigacz.pl na "Ringu" - strona 2

Autor: Michał "Mick" Fiałkowski 2007.07.19, 22:20 6 Drukuj

Jednoręcy bandyci Pramac d'Antin

Niestety fatalnie weekend w Niemczech rozpoczął się dla ekipy Pramac d'Antin. Alex Hofmann, dla którego Sachsenring oznacza jazdę przed własną publicznością. Nie miał w przeszłości zbyt wiele szczęścia w Saksonii. Rok temu Niemiec nie dojechał do mety, zaś w sezonie 2005, startując w barwach Kawasaki (dla której GP Niemiec to także domowy wyścig), zderzył się z zespołowym kolegą, Olivierem Jacque'm i wyleciał z toru już na pierwszym zakręcie wyścigu.

NAS Analytics TAG

Tym razem pech dopadł Hofmanna zanim ten w ogóle pojawił się na torze. „Grand Prix Niemiec to dla mnie najważniejszy weekend w roku, ale moje przygotowania nie przebiegały zgodnie z planem." - „Hoff" wyjaśniał w czwartek podczas konferencji prasowej. „Tydzień temu, w sobotę, miałem mały wypadek. Pojechaliśmy moim najlepszym przyjacielem w góry pojeździć na rowerach. Kiedy wysiadałem z auta on zamknął drzwi i przytrzasnął mi rękę. Natychmiast udałem się do szpitala. Okazało się, że złamałem kość w dłoni. Konieczna była operacja i wsadzenie małej, metalowej płytki. Od tego czasu minął już prawie tydzień wiec mam nadzieję, że gdy wsiądę jutro na motocykl wszystko będzie w porządku. To mój domowy wyścig dlatego chcę dać z siebie wszystko przed własną publicznością."

Hofmann jest mimo wszystko wyjątkowo zmotywowany, gdyż w roku 2007 może w końcu pokazać pełnię swojego potencjału dzięki odpowiedniej maszynie i ogumieniu. „W tym sezonie dysponuje świetnym motocyklem i oponami dlatego moje wyniki są o wiele lepsze niż rok temu. Bardzo się z tego powodu cieszę, ale cały czas nie jest idealnie. W Le Mans zaliczyłem świetny wyścig, ale np. w Assen mógłbym być szybszy gdyby nie pewne problemy. Taki jest jednak urok tego sportu i nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem. Jesteśmy dopiero na półmetku sezonu dlatego liczę, że uda mi się uzyskać jeszcze lepsze wyniki. W zeszłym roku ścigaliśmy się tylko dlatego żeby być na torze i wiedzieliśmy, że nie możemy liczyć na żadne dobre rezultaty. W tym sezonie wszyscy są bardzo zmotywowani ponieważ możemy pokazać swój potencjał. Udowodniliśmy kilka razy na co nas stać, szczególnie Alex Barros, który stanął na podium w Mugello."

Niestety Hofmann nie był w zespole Pramac d'Antin jedynym kontuzjowanym Alexem. Brazylijczyk Alex Barros zaliczył wyjątkowo nieprzyjemnie wyglądający wypadek podczas piątkowego, porannego treningu. 36'latek upadł w najszybszym łuku toru po niecodziennej awarii systemu fly-by-wire i przez kilkanaście metrów ślizgał się po poboczu przygnieciony swoim Ducati Desmosedici GP7. Manetka gazu i dźwignia hamulca najzwyczajniej w świecie wywierciły dziurę w dłoni Brazylijczyka. Choć po opatrzeniu przez lekarzy z Clinica Mobile i podaniu przed wyścigiem najmocniejszej dawki środków przeciwbólowych, Barros mógł wystartować w samej Grand Prix, do mety nie dane mu było dojechać. Najbardziej doświadczony zawodnik w stawce upadł - podobnie jak wielu rywali w ten weekend - na nierównościach zakrętu „12".

Sytuację uratował Hofmann, który w niedzielę do mety dojechał na dziewiątej pozycji. Po raz szósty w tym sezonie kończąc wyścig królewskiej klasy w pierwszej dziesiątce.

Alex Hofmann Foto Pramac DAntin 2 1
Zawiedziony Alex Barros Foto Pramac DAntin 2 2
Alex Barros Foto Pramac DAntin 2 3
Hofmann na torze Foto Pramac DAntin 2 4
NAS Analytics TAG

Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę