W trakcie prac rozwojowych nad dwoma specyfikacjami opon RoadSmart III, inżynierowie Dunlopa szczególnie skupili się na: udoskonaleniu trwałości i uzyskaniu dłuższych przebiegów, skróceniu czasu nagrzewania się opony oraz lepszej przyczepności na mokrej nawierzchni. Oba warianty opony zostały poddane wszechstronnym testom. Ich produkcją zajmuje się główny europejski ośrodek rozwoju opon motocyklowych Dunlop we Francji. „Opracowaliśmy szereg innowacji, których szczegóły techniczne przedstawimy podczas konferencji prasowej w marcu przyszłego roku” - dodał A. Marfleet.
Aby pomóc motocyklistom dokonać optymalnego wyboru, przygotowano listę opon z wyszczególnieniem dostępnej specyfikacji ‘SP’:
F/R | Rozmiar, wskaźniki obciążenia i prędkości | Wersja |
F | 110/80R18 58V TL | |
F | 110/80R19 59V TL | |
F | 120/70ZR17 (58W) TL | |
F | 120/70ZR18 (59W) TL | |
F | 120/70ZR19 (60W) TL | |
F | 130/70ZR17 (62W) TL | |
R | 140/70R18 67V TL | |
R | 150/70R17 69V TL | |
R | 150/70ZR17 (69W) TL | |
R | 160/60ZR17 (69W) TL | |
R | 160/70ZR17 (73W) TL | |
R | 170/60ZR17 (72W) TL | |
R | 170/60ZR18 (73W) TL | |
R | 180/55ZR17 (73W) TL | |
R | 180/55ZR17 (73W) TL SP | "SP" |
R | 190/50ZR17 (73W) TL | |
R | 190/55ZR17 (75W) TL | |
R | 190/55ZR17 (75W) TL SP | "SP" |
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze