Dunlop RoadSmart III - nowa opona, pe³na rozmiarówka
Nowa opona w klasie Sport Touring będzie dostępna również w wyjątkowym wariancie SP dla lekkich motocykli.
Od stycznia 2016 r. użytkownicy opon klasy sportowo-turystycznej będą mogli korzystać z bogatej oferty w ramach nowej linii produktów Dunlop RoadSmart III. W sprzedaży dostępne będzie 18 specyfikacji opony, w 16 rozmiarach, co zapewnia pokrycie 91% rynku. Ponadto z myślą o miłośnikach lekkich motocykli klasy Roadsters i Sport przygotowano specjalny wariant ogumienia SP.
Klienci będą mieć do wyboru nową oponę w dwóch najważniejszych dla opony tylnej rozmiarach: 180/55ZR17 i 190/55ZR17. Dostępna będzie standardowa wersja RoadSmart III, dopasowana do potrzeb ciężkich motocykli GT i tych średnich lub specjalna opcja SP (Sport), którą dostosowano do charakterystyki motocykli lżejszych typu Naked i Sport.
"Wymagania stawiane RoadSmart III znacząco się różnią od tych względem wcześniejszych generacji opon. Wiąże się to m.in. ze zmianą rynku motocykli klasy Sport Touring, który stał się bardziej różnorodny. Jesteśmy jedną z pierwszych firm oponiarskich, oferujących oponę GT - zaprojektowaną dla motocykli ciężkich klasy touring, jako standardowy model dla całej linii. I tak 10 z 12 produkowanych przez nas opon tylnych RSIII będzie przeznaczonych dla motocykli ciężkich i średnich, a dwie dodatkowe, o jednowarstwowej konstrukcji, będą oferowane dla lżejszych, bardziej sportowych maszyn. Różne specyfikacje pozwolą motocyklistom wybrać oponę najlepiej dopasowaną do ich potrzeb" - powiedział Andy Marfleet, menedżer marketingu opon motocyklowych Dunlop Europe, o innowacyjnej segmentacji w ramach tej linii opon.
W trakcie prac rozwojowych nad dwoma specyfikacjami opon RoadSmart III, inżynierowie Dunlopa szczególnie skupili się na: udoskonaleniu trwałości i uzyskaniu dłuższych przebiegów, skróceniu czasu nagrzewania się opony oraz lepszej przyczepności na mokrej nawierzchni. Oba warianty opony zostały poddane wszechstronnym testom. Ich produkcją zajmuje się główny europejski ośrodek rozwoju opon motocyklowych Dunlop we Francji.
"Opracowaliśmy szereg innowacji, których szczegóły techniczne przedstawimy podczas konferencji prasowej w marcu przyszłego roku" - dodał A. Marfleet.
Aby pomóc motocyklistom dokonać optymalnego wyboru, przygotowano listę opon z wyszczególnieniem dostępnej specyfikacji ‘SP’:
F/R | Rozmiar, wskaźniki obciążenia i prędkości | Wersja |
F | 110/80R18 58V TL | |
F | 110/80R19 59V TL | |
F | 120/70ZR17 (58W) TL | |
F | 120/70ZR18 (59W) TL | |
F | 120/70ZR19 (60W) TL | |
F | 130/70ZR17 (62W) TL | |
R | 140/70R18 67V TL | |
R | 150/70R17 69V TL | |
R | 150/70ZR17 (69W) TL | |
R | 160/60ZR17 (69W) TL | |
R | 160/70ZR17 (73W) TL | |
R | 170/60ZR17 (72W) TL | |
R | 170/60ZR18 (73W) TL | |
R | 180/55ZR17 (73W) TL | |
R | 180/55ZR17 (73W) TL SP | "SP" |
R | 190/50ZR17 (73W) TL | |
R | 190/55ZR17 (75W) TL | |
R | 190/55ZR17 (75W) TL SP | "SP" |
F - przód; R - tył
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzePierwsi? A pirelli Angel St/ Gt?
Odpowiedz