Testujemy nowe Dunlopy RoadSmart III
Na specjalnym torze będziemy mogli wziąć udział w trzech testach: przy niskich prędkościach przy wysokich prędkościach i na specjalnym torze w pełni zakrytym wodą. Trzymajcie kciuki, żebym nie przetestował przy okazji kombinezonu.
Gdy to czytacie jesteśmy w trakcie testów następcy popularnej gumy Dunlopa - RoadSmart II. RoadSmart III (kto by się spodziewał - tak nazywa się następca) charakteryzuje się ponoć wyższą wytrzymałością na suchej nawierzchni, przy oferowaniu większej przyczepności. Z informacji podanej przez producenta na taki stan rzeczy mają wpływ dwie główne składowe: nowa mieszanka (przetestowana 53. różne warianty materiałów!) oraz konstrukcja bieżnika. Ta ostatnia ma zapewniać dobre właściwości opony przez cały cykl jej życia. Tego sprawdzić raczej nam się nie uda, ale uda nam się sprawdzić właściwości jezdne na mokrym. Z racji tego, że jesteśmy na torze testowym Dunlopa we francuskim Mireval, będziemy mogli wziąć udział w trzech testach: przy niskich prędkościach (Yamaha FJR1300!), przy wysokich prędkościach i na specjalnym torze w pełni zakrytym wodą. Trzymajcie kciuki, żebym nie przetestował przy okazji kombinezonu.
Dunlop określa swoją oponę jako ogumienie "typu touring", a dostępna będzie także wersja SP opony dedykowana lżejszym motocyklom i roadsterom. Zresztą, patrząc na flotę testową wszystko wydaje się jasne: od BMW K 1600 GT po Kawasaki ER-6n (a na parkingu znalazła się nawet Yamaha R6!). Postaram się objeździć jak największą liczbę motocykli, co w teorii powinno dać szeroki obraz sytuacji.
Na chwilę obecną to wszystko. Jeśli jesteście zainteresowani tematem to na bieżąco śledźcie naszego Facebook’a i, a może przede wszystkim, Instagrama.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeSprawd¼ proszê kraj wyprodukowania opon testowych.
Odpowiedz